RENÉ KONINGS – separatutstilling – "Living Decay"

RENÉ KONINGS – separatutstilling – “Living Decay”

:round_pushpin:Hvor: Galleri Bi-Z, Dronningens gate 3, 4610 Kristiansand
:date: Når: 19. august
:clock1: Tid: Klokken 12:00

Galleri Bi-Z skal arrangere separatutstillingen min – “Living Decay” i Kristiansand den 19.08.2023.

I tillegg til flere nye trykk og noen overraskelser laget spesielt for eventet, vil det bli stilt ut nærmere 20 originaler.

Jeg lager portretter med og på materialer samlet fra gaten. Her har jeg byttet ut det tradisjonelle lerretet med en sammensetning av plakater, klistremerker, skilt, fliser, skateboard o.l. Tanken er å vise hva et glemt materiale eller kombinasjoner av glemte materialer kan være, på en måte som fanger oppmerksomheten og får deg til å ville undersøke nærmere.

En oversikt over originalene vil bli tilgjengelig noen dager før utstillingen. Alle henvendelser går gjennom post@galleribi-z.no

Link til eventet finner du her

Behind the scenes finner du her

Merk av datoen og klokkeslettet i kalenderen og inviter gjerne venner og familie. Jeg gleder meg sånn til å se dere!

Hilsen
René

12 Likes

Har fått laget en reel som gir dere et lite glimt av prosessen bak originalene som stilles ut. Den finner du her :bird:

1 Like

Gleder meg, blir en rå utstilling som jeg anbefaler alle å besøke

1 Like

Her er et lite utvalg av bilder som blir stilt ut hos Galleri Bi-Z i Kristiansand, lørdag 19. august. Les mer om utstillingen her


8 Likes

NRK har laget en fin reportasje om utstillingen min hos Galleri Bi-Z, se den her

12 Likes

Veldig bra Rene!

1 Like

Dette var veldig kult René! :clap:

1 Like

Veldig kjekt René, du er dyktig!

1 Like





Besøkte utstillingen til Rene Konings i går, helt utrolig

10 Likes

Ser veldig bra ut!

3 Likes

Utrolig stas å ha nesten 400 personer innom galleriet på åpningsdagen. Det var hektisk og knallgøy! Utstillingen er åpen t.o.m 10. september, så ta gjerne turen innom om du er i Kristiansandsområdet.

14 Likes

Gratulerer, det må ha vært en flott dag :blush:

2 Likes

Gratulere Rene​:tada::tada:

2 Likes