Roamcouch, Martin Whatson og Bot Stencil til salgs

Roamcouch - Revolution (ed 100, med COA)

20 fargers screenprint
Opplag: 100
Årstall: 2014
Størrelse: 91 x 55 CM
Pris: 4000 kroner,-

Martin Whatson - En Pointe

Opplag: 175
Størrelse: 80 x 56 cm
Pris: 8000,-

Bot Stencil - Grow Up (rød)

3 fargers Screen Print
65 x 65 cm
Opplag: 30
Pris: 3500,-

Jeg holder til i Bergen og foretrekker henting, eventuelt levering. Send meg en PM om du er interessert i noe. Du må gjerne foreslå alternative priser, men jeg forbeholder meg retten til å takke nei hvis jeg er uenig med deg. Alle trykkene er lagret flatt i syrefrie mapper.

Og så ser jeg at denne ligger på Markedsplassen :frowning: Kan en av moderatorene flytte denne posten inn under “Til Salgs”?

Whatson er solgt.

Gikk den for 8k?

Det lurer jeg ogås på!

Flere har blitt solgt til 7000 og det er få som ligger ute på finn. Idol-tone har jo en Pointe i gamle leiligheten sin, så har nok blitt større etterspørsel… Kan vell kanskje si at trykket har blitt det nye Teddy riot… :wink:

Liker at Idol-Tone styrer populariteten på trykkene. Hun har i alle fall to Chevrierer også!

Tviler på at det har så alt for mye å si om hun eier det :stuck_out_tongue_closed_eyes: får i tilfelle kjøpe en astronaut til henne nå som den er billig og kapitalisere etter den er delt på insta :joy:

3 Likes

Selger og kjøper ble fornøyd. Roamcouch og Bot Stencil er fremdeles til salgs :wink:

Bump med nye priser:

Roamcouch - 3000,-
Bot Stencil - 3000,-

Foretrekker så absolutt henting/ levering i Bergen :point_left:

Får litt tilbud om bytting. Det er bare kjempehyggelig, men er i utgangspunktet interessert i salg. Skjønt, hvis du har en Imodium 70 slengende så bytter jeg gjerne begge mot denne.

Jeg kjenner ikke Elkev og har ingen personlig interesse i noe av dette, men 3000 kroner for Roamcouchs Revolution, er gitt vekk! :blush:

1 Like

Er kun et par hundrelapper over min kostpris. Men, selv on jeg liker bildet så tror jeg ikke det havner på veggen. Dessverre. Kjekt om noen andre gir det en vegg.

Har du fortsatt Bot Stencil - Grow Up (rød) til salgs for 3000.-? Regner med at den er signert…?
Kan hente i Bergen

Signert og nummerert. Den er din hvis du vil ha den.

PM er sendt.

Bot Stencil er solgt.

1 Like

Grunnet manglende interesse for siste bilde, legges dette heller ut i andre fora. Stenger moderator tråden, takk?