Roamcouch revolution

Noen som har dette printet rammet inn og vil dele bilde av det?

1 Like

Har det over sofaen i stuen. :+1:

Så riktig så bra ut:) da skal jeg tråle markedet litt. Fortsatt god helg!

Gjør det. Ligger noen på ebay. Jeg synes bildet er helt fantastisk! :blush:

Jeg selger en her. Send en PM hvis er interessert. http://forum.kunstveggen.no/t/roamcouch-martin-whatson-og-bot-stencil-til-salgs/1898

1 Like

2250,- er kanskje en veldig god pris for dette? Fikk et tilbud nå

Det er en god pris, solgte en for lenge siden for like over 3000.- :wink:

1 Like

Det er en meget god pris for et utrolig fett bilde!