Noen som har dette printet rammet inn og vil dele bilde av det?

1 Like
Har det over sofaen i stuen. 
Så riktig så bra ut:) da skal jeg tråle markedet litt. Fortsatt god helg!
Gjør det. Ligger noen på ebay. Jeg synes bildet er helt fantastisk! 
Jeg selger en her. Send en PM hvis er interessert. http://forum.kunstveggen.no/t/roamcouch-martin-whatson-og-bot-stencil-til-salgs/1898
1 Like
2250,- er kanskje en veldig god pris for dette? Fikk et tilbud nå
Det er en god pris, solgte en for lenge siden for like over 3000.- 
1 Like
Det er en meget god pris for et utrolig fett bilde!