RYAN TRAVIS CHRISTIAN Birder, The Mayor & Sherm

Visste ikke hvor jeg skulle legge dette innlegget. Dere får korrigere meg dersom det skulle vært en annen plass. Lurer på om det er noen andre som har bestilt disse figurene av RTC. Jeg mottok mine i dag. De kom uten signatur eller COA. Mao ingen ting som kan identifisere ektheten. I følge info, skulle de vært signert under føttene. Denne infoen er ikke å finne på DDT sine sider lengre. Vet det er flere enn meg som har sendt klage til DDT store

1 Like

Fant dette merket nå på baksiden av boks de ble levert i. Noen som vet om dette kan anses som bra nok?

1 Like

Hørte om dette. Må si jeg syntes der er merkelig å bare fjerne noe i ettertid som åpenbart ble lovet til kunden som har betalt og ikke gi noe info rundt det. Nettsider DDTStore brukte til å spre ordet om lanseringen har jo ikke endret sin tekst. Vet ikke hva den stickeren bakpå pappesken skal kunne bevise, men her kan jo hvem som helst lage kopier veldig enkelt.

1 Like

KAWS bruker også disse NFC klistremerkene. Jeg testet det ut her:

1 Like

Men har han det kun på esken figuren sendes i? Og ingen ting på selve figuren og/eller signert&nummerert COA?

Ja, kun på esken.

1 Like

Takk for info:)

Figurene var veldig stilige da:)

12 Likes