Sælges: DalEast, Shepard Fairey, Hush, D*Face m.fl

Alle bud modtages og overvejes

Jeg er bosat i Danmark, og kan sende med tracking og forsikring. Jeg ved hvordan man pakker tryk ordentligt, og har før sendt til medlemmer af Kunstveggen. Forsendelse koster 300 nok.

Alle tryk er opbevaret fladt i flatfile og syrefri myla/plastik lommer !
(…på nær DalEast der er opbevaret originalt rullet efter foreskrift fra galleriet pga. det håndlavede papir)

Alle tryk er mint/near mint medmindre jeg har skrevet andet.

Jeg har flere billeder, og jeg kan opgive mål på hver enkelt. Kontakt mig for mere info.
Jeg har COA på de tryk hvor der har fulgt med, og ellers har jeg originale købskvitteringer på de fleste (da jeg er første ejer af de fleste tryk).
I kan fange mig her på forum, eller på mail: ilja.olsen (a) gmail .com

Alle priser er uden forsendelse. Forsendelse koster 300 NOK inkl. tracking og forsikring.
Eventuelle import omkostninger betaler køber.
Betaling via Paypal. Betaling bedes foretaget i danske kroner.

Med venlig hilsen
-Ilja


DalEast - Latent Photon I / EgariM
Medium: 10 color Lithograph on hand-made Marusoawashi Japanese 70gr paper
År: 2014
Ed: 60


Faith47 - Will you stay with me until the very end
Medium: 7 colour hand pulled silk screen
År: 2014
Ed: 70

Hush - Siren in Motion / Single Siren (Moniker edition)
Medium: 4 colour screenprint with hand painted background
År: 2012
Ed: 99

Otto Shade - David & Goliath (Main edition)
Medium: 1 Colour Screen Print on 300gsm Paper with hand spayed sunset
År: 2014
Ed: 75

John Doe - Battle in Vein
Medium: 7-color Screenprint on 330gsm paper
År: 2013
Ed: 200

Note: En sjov historie er at titlen “Battle in Vain” kommer fra et britisk ordspil: “Richard Of York Gave Battle In Vain” der blev brugt for at lære børn at huske farverne i regnbuen ®ed (O)range (Y)ellow (G)reen (B)lue (I)ndigo (V)iolet. Og ordspillet bygger på et historisk slag der har været i England engang.

European Bob - At Wast! I’ve Got You This Time
Medium: 8 Layer Hand Cut Stencils, hand Sprayed on Fabiano White Deckled Edged Paper
År: 2012
Ed: 15

D*Face - Street Improvements #5
Medium: 10 colour screenprint including varnish on somerset satin 410 gsm paper
År: 2008
Ed: 150

OBS: Værket er skadet og har en revne hen over det trykte område, hvilket kommer fra at den er blevet rullet for stramt. Derfor er prisen også meget lav.
Note: En ældre D*face. Dette er nr. 5 af en serie på 5 tryk.

Defer (Alex Kizu) - Adversity Breeds Strength
Medium: Archival Pigment Print (Giclee) on 330gsm Fine Art Paper
År: 2013
Ed: 50

Shepard Fairey - Mandala Ornament 2 (holiday/gift edition).
År: 2010
Ed: 300

Dette tryk har aldrig været solgt offentligt. Shepard laver hvert år et print til gave til venner/familie og business partners. Som regel er det et tryk der er blevet udgivet i løbet af året, men i en ny farveskala.
De bliver givet indrammet, desværre ikke med UV glas. Derfor bliver langt de fleste solskadet/bleget inden de bliver solgt videre.

Jeg har taget et billede af blegning. Overgangen vil blive dækket hvis man indrammer det.
Trykket er der udover mint/near mint med skarpe hjørner, og er virkelig smukt, og svært at få fingre i.


Shepard Fairey - My florist is a dick.
År: 2015
Ed: 450
Mint/near mint

Shepard Fairey - Time to move on
År: 2015
Ed: 450
Mint/near mint

Shepard Fairey - Non Toxic Revolution (set af 6 mini print)
År: 2011
Ed: 200
Mint/near mint

Grafter - No grey area (Custom colors)
Medium: Hand painted using Montana Gold spray paint, Inks and emulsion paint on Somerset 300gsm textured watercolour paper with 4 deckled edges. Using a mixture of intricate hand cut stencils and freehand painting.
År: 2013
Ed: 30

Video af Grafter der laver værket:

"No Grey Area" from Grafter on Vimeo.

Grafter - There is a light (large sized edition)
Medium: Hand painted using Montana Gold spray paint, Inks and emulsion paint on Somerset 300gsm textured watercolour paper with 4 deckled edges. Using a mixture of intricate hand cut stencils and freehand painting
År: 2013
Ed: 15

Video af Grafter der laver værket:

there is a light from Grafter on Vimeo.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.