Kommet over alle permene mine med norske forballkort, amerikanske basketball og baseballkort.
Er det noe marked for dette? Hvordan selge alt enklest mulig samlet?
Finnes det en facebookgruppe for amerikanske samlerkort?
Kommet over alle permene mine med norske forballkort, amerikanske basketball og baseballkort.
Er det noe marked for dette? Hvordan selge alt enklest mulig samlet?
Finnes det en facebookgruppe for amerikanske samlerkort?
Jeg har noen du kan kontakte for hjelp på dette
Samler selv på div kort som pokemon og lignende så har litt info som kan hjelpe. Kontakt meg på PM ![]()
Takk!
Tror det er pokemon, digimon, star wars etc også ![]()
Har du Charizard i glins?
Hadde en mappe full av dem + de andre holo/glinsekortene (1st edition), men moder’n tror hun har kastet den ![]()
Ikke for å kuppe tråden men noen som har tips for autografer?
Har flere mapper med autografer jeg samlet for 30 + år siden.
@scowpunk Fredrik Delås/Antikvariat Bryggen er spesialist på området i Norge. Han formidler, holder auksjoner og kjøper. Meget pålitelig og flink ekspert.
Tusen takk for svar Julia ![]()
Jeg samler selv på pokemon og kan bistå hvis du du lurer på noe ![]()
Vi skulle hatt tcgveggen
Eller?
Kjør tråd🔥
Hvor er beste stedet å kjøpe kort? Jeg har forsøkt flere forhandlere, men de har sjeldent kort av høyere verdi. Eksempelvis 1 edition kort.
EBay eller kjøp salg på Facebook gruppe. Der kan man sjekke ut tidligere referanser også i tillegg. Finn er det ekstremt mye svindel av pokemon.
Du kan også forhøre deg med Cardcenter og Pokemadness for eksempel om dem kan skaffe for deg også.
Eller så kan jeg så klart hjelpe deg også. Bare å sende PM på hva du ønsker.
EBay, fanaticscollect (auksjoner), collectorscache (her har de mye bra singles, har handlet masse fra dem).