Samson's Nostalgia Trap – what to do?

Er innehaver av et stykk Samson’s Nostalgia Trap, og synes bildet er helt nydelig. Tanken var å skaffe meg The Unveiling også.

Men så har jeg en kone som ikke liker noen av bildene.

Derfor – what to do?

Alternativ 1: Henge det på kontoret (som er det eneste stedet jeg kanskje får lov å henge det)

Alternativ 2: Selge eller bytte det bort til noen som kan få umiddelbar glede av det.

Alternativ 3: La det ligge et år eller to for så å sjekke stå da.

Alternativ 4: Jeg tar i mot gode forslag/tips …

Det er ikke noe alternativ å bytte kone, for de av dere som skulle foreslå det. :smile:

3 Likes

Selger du til kost så send meg gjerne en PM :smile:

Alternativ 5: gi konen din til noe som har glede av hun og behold trykket :wink:

Jeg sier go for alternativ 5, kjøp et SC print, funket hos meg, Har nå begge Connor Harrington’s siste i hus :wink:

Haha. Har allerede to SC-bilder. :smile:

1 Like

Beklager @Bakart - det eneste jeg kan si “kjøkkentjeneste”… :smile:

Heng det på kontoret! Folk vil se det der og om du har ett møte der kan jeg garantere at samtlige vil studere bilde og spørre ´´skjønner ikke helt dette bildet, men FY FAEN så stilig det er´´ Har hatt masse folk på besøk i leiligheten min etter jeg hengte det opp, rart hvor mye oppmerksomhet dette bildet får! Selv beundrer jeg det titt og ofte B-)

Ta på deg den andre tøffelen, så finner du en plass hvor kjærringa ikke er så ofte, så kan du ta time-outene dine der… Snakke til deg selv at en orginal gikk for 900 000.- og du er like badass som bildet…

3 Likes

1 + for kontoret

Im keeping it! :grinning:

Godt å høre att kona ikke var første valget ut døra :wink:
Forstår godt att det ikke faller helt på plass hos alle, men har du mulighet til å henge det på kontoret er vel det gull. Liker det veldig godt selv så salg hadde helt klart utgått :slight_smile: