Sandra Chevrier - 72 hours time release

Tja, det stemmer vel ikke helt.

3 Likes

Hva er det ikke som stemmer her?

Beklager, det var ment som svar til @Brille :slight_smile:

Fortsatt veldig billig! :wink:

1 Like

Og hadde det vært ironi…

Ehem… Har en treåring og en femåring løpende rundt i huset… Trenger vi en fireåring på forumet som ikke klarer å oppføre seg mot Sandra? Er så lei av den sytinga!!!

Sandra er vel en grei dame.Prøvde med hjerte emoji men den virket ikke på veggen.

Har noen mottatt dere trykket enda? Ser et par ute på finn allerede.

Hun var/ble ferdig å signere de 83x printene forrige uke. Så de blir vel sendt snart. Noen har lagt på Finn siden release dagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kom akuratt inn døra. Ser veldig bra ut :slightly_smiling_face:

9 Likes

Fikk du høre noe da det ble sendt / noe sporing? Har foreløpig ikke hørt noe her…

Jeg fikk sms på lørdag at sending var på vei med dhl express. Kunne gå inn på link og velge utleveringssted etc. Fikk sms for 30 min siden at den er klar for henting på opphentingsstedet.

Tre stykker på finn i løpet av 40min, ser ut som de er godt på vei til Norge :thinking:

Blir Sandra-fest på Finn.no denne uka. :balloon::tada:

Tipper finn.no setter ny rekord i antall annonser med en og samme vare i løpet av de nærmeste dagene.

Sandra og Pøbelfest, nå får BKH masse penger inn i kunstavgift! :smiley:

1 Like

Er det kunstavgift på den siste Sandraen,da den ikke blir definert som kunst ihht MVA loven?

1 Like

Det er helt korrekt. Ingen kunstavgift på den

1 Like

Sant, du sier noe der!

Deilige prisforskjeller sålangt på finn. På dette bildet går flere på en smell.

Ja hva kommer denne på inn til Norge, 2700,- pluss mva og gebyr. Så en 3500 i kostpris på et trykk med 800 + i opplag,skal i teorien ikke gi sykt stor avkastning.