Sandra Chevrier - 72 hours time release

Setter veldig pris på om noen kan fortelle meg hva de liker med disse bilde, kan jo være at det er noe jeg ikke forstår !!

2 Likes

Problemet regner jeg med at du forstår, spesielt som gallerist. Problemet er at mange kjøper nr2 kun ment for videresalg. Ja di tjener nok ekstra mye penger på trykket akkurat nå pga større salgstall fra folk som kjøper dobbelt - men i mine øyne ødeleggende for kunstner og marked på sikt. Er ikke positivt at eBay og andre salgskanaler svømmer over av kunstneren. Gjør merkevaren mindre interessant og kan fort ende med Ikea stempel.

Jeg liker pene damer og jeg liker Batman. Kjøpte dog ikke denne, for nå blir det mye. Men tror det er komboen pene damer og superhelter som når igjennom. Pluss at de fleste damer liker bildene, og dermed unngår man en diskusjon i hjemmet rundt kjøpet. Men som sagt … nå blir det veldig mange Chevrier-bilder, og jeg er glad jeg ikke har kjøpt noe av det som har kommet de siste par-tre årene.

3 Likes

Takk for ærlig svar!:grinning: var igrunnen det jeg mistenkte! Men hvorfor ikke bare kjøpe en av de kalenderne med toppløse damer og el- verktøy !! De kan kjøpes for en 100-lapp :grinning: omtrentlig like kunstneriske??

Hva tror dere dette vil gjøre med priser på eksisterende verk?

Bildet er dyktig malt og smart funnet på. For meg er dette design og ikke kunst. Det er vanskelig å trekke grensen når noe er så godt laget, godt håndverk gleder meg.

Vel, på nåværende tidpunkt må det finnes titusenvis av disse kvinnene i sirkulasjon. Dersom hun fortsetter i dette tempoet, uten bremser og med de samme tingene vil hun ødelegge sitt eget (og sine samleres) marked - det er kun et spørsmål om tid.

1 Like

Jeg var stor fan av Chevrier i begynnelsen. Kjøpte the beginning av en for 2500,- Storfornøyd med det.

Synes ideen med den indre superhelten som kvinner er, men kanskje ikke alltid det vises på utsiden av mange, traff meg. Synes også mye av det tidliger håndtverket var meget bra. Men etterhvert som dagene går blir jeg mer og mer skuffet over utviklingen. Både av kvaliteten og gjentagelsen. Synes dessverre sammenligningen noen av dere har med Marianne Auli er helt på sin plass. Kjerringen ønsket å kjøpe denne siste, men jeg nektet faktisk. Er vel ikke lenge til det komer en Ikea edition.

1 Like

Hvem vet… kommer sikkert til å stige til himmels! Er bare å vente på at hun blir kjøpt inn av MOMA !

Irriterer meg grønn at de ikke har delt hva opplaget blir! :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

2 Likes

Synes Finn-annonsen var vittig. Spesielt med tanke på setningen:
(Størrelse er i tommer ikke cm , regn ut selv )

5 Likes

Ikke verst. Ble litt fler enn jeg hadde trodd.

Ching-ching!

2 Likes

Ble et veldig stort opplag!

Jeg kjøpte trykket for å ha det på vegg så bryr meg egentlig ikke om størrelsen på opplaget, når det er sagt er det litt irriterende at når de legger ut et slik trykk for å gi muligheten til “alle” å få et SC på vegg og ikke bare de som har kontakter eller er heldige når de slippes på GP, setter en maksgrense på 2 per pers, syns de legger opp til at opplaget skal bli unødvendig stort?
Hadde de satt 1 stk/pr pers tro jeg opplaget hadde ligget på 5-600

2 Likes

Sandra har sikkert sett noen tøffe designersko i et butikkvindu, derav maksgrensen på 2 per person.

Fashion has a price, even for Sandra Chevrier…

5 Likes

PAYDAY! … +10% AP’s :money_with_wings: :bank:

Enig med du at det burde være en pr pers, menjajogreit… Flott trykk i den nye stilen og gleder meg til å introdusere henne til de andre damene i huset.

1 Like

Mange flippere som nok brenner seg her… Hvor mange av de 837 tror dere folk har planlagt å selge videre?

3 Likes

500

4 Likes

Altså, who cares sier jeg bare? Prisen på trykket er jo uansett bare småpenger, litt over skarve 2000 kroner.
Men ja, kjøpt for å henge opp på veggen selv.