Sandra Chevrier - BOX SET - LES CAGES ; L'ESPACE ENTRE LES BARREAUX

Hei

Jeg selger mitt “Box set” fra Sandra Chevrier. Jeg er villig til å splitte opp settet dersom alle blir solgt.

Send meg en PM om du ønsker og kjøpe noen eller en av disse. Spesifiser hvilken du ønsker :slight_smile:

Størrelse: 27 cm x 21 cm

Signert og merket AP

  1. 2500kr

  2. 2500kr

  3. 2500kr

  4. 2500kr

  5. 2500kr

  6. 3000kr

  7. 3000kr

  8. 3000kr

  9. 2500kr

  10. 3000kr

1 av 10 er reservert :slight_smile:

2 av 10 er reservert

For å få fart på salget av disse vil jeg gi alle som kjøper muligheten til å vinne et ekstra trykk. Altså 9 av disse blir solgt, mens den siste vil bli loddet ut blandt de 9 kjøperene😊

2 Likes

3/10

Dobbler oddsen… Når de 8 trykk er solgt blir de to resterende bli tilfeldig lagt i forsendelsen til 2 av kjøperene😊

2 Likes

Hei hei.
kommet noe lenger med salg av printene?
Hva skjer videre? Lenge til det blir tatt en avgjørelse?

1 Like

Hvilke av trykkene er reservert/solgt?

2,7,8,9 er reservert.

Setter frist til tirsdag 22.Jan kl 18.00. Om ikke 4 til er reservert til da, tror jeg vi kansellerer dette.

Da er 2,4,7,8, og 9 reservert…

1 Like

2, 4, 6, 7, 8 og 9…

2 til nå så er vi i mål😊

Er jo billige trykk… De er små, men alt man har på veggene trenger ikke være stort😊

Om noen ikke har fått det med seg, så vil jeg plassere 2 trykk tilfeldig sammen med 2 av kjøpene.

2, 4, 5, 6, 7, 8 og 9 er nå snakket for…

Ser ut som det kun mangler ett salg for å få dette gjennomført… Blir det kansellert eller har du et annet forslag? :v:t2:

1 Like

Vi går for salg, så får jeg heller prøve å selge den siste gjennom andre kanaler. Sender dere en pm :slight_smile:

1 Like

Konge😎

Supert! Gleder meg🙂

Alle er nå solgt :v: 2 av dere vil få en ekstra med på kjøpet :slight_smile:

3 Likes

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.