Sandra Chevrier - Dark Heart Black AP (ønsker bud)

Har et flott Sandra Chevrier - Dark Heart Black AP til salgs (uinnrammet). Ser at det i tidligere tråder har blitt antydet en verdi på 12-13 på blå-versjon og det ligger en Black innrammet på Finn til 15’. Jeg er derimot åpen for bud. Det er til syvende og sist markedet som bestemmer hva som er riktig pris. Bud her eller på PM.

Trykket befinner seg i Bergen og jeg ser helst at det hentes, men kan også sende i tube om ønskelig.

Bare ta kontakt dersom du ønsker mer informasjon/flere bilder

30 Colour Screen Print On 300 gsm somerset paper

Signed and numbered By The Artist

edition of 15 (Dette er i tillegg en AP som nevnt over)

74 x 54 cm

2014

Er det ingen interesse for dette trykket? Hva tenker folk her er en realistisk pris?

Har dette på veggen selv og er stor fornøyd. Ser mye bedre ut live enn på bilder.

1 Like

Har faktisk et eksemplar på veggen selv. Ser veldig bra ut som du sier.

Ja dette er rått. Men har vel vært en av Sandra sine bilder som gjerne ikke har slått helt til. Kost prisen på denne var vel relativt høy også, om man sammenligner med andre slipp fra Sandra, så jeg tipper den ligger rundt kost ++.

Har mottatt bud på henholdsvis 7’ og 8’. Tenker at jeg lar det gå dersom jeg får bud på 10’ eller mer. Er det noen interesse?

En AP fra sc til under 10 lapper må man helt tilbake til høst 2015 for å finne. Dette er jo på billig salg

Ja, jeg er enig i at det er merkelig lavt, men da vil det forhåpentligvis bli en fornøyd kjøper i allefall.

Printet er mest sannsynlig solgt.

Har du solgt?

Er vel kanskje det samme bilde han selger her

1 Like

Denne er solgt, men har et med innramming til salgs ja, ref over.