Sandra Chevrier - La Cage et la battement du coeur ønskes kjøpt

Sandra Chevrier - La Cage et la battement du coeur.
Hva er fornuftig pris, om jeg finner denne for salg?
Jeg blir glad for tilbakmelding om prisnive.

Kommer an på hvilken utgave du et ute etter det. Men main ble solgt for ca 3100.- +frakt og avgifter på release. (Ca. 4000.-) hvis du er heldig kan det jo være at et medlem ombestemmer seg og ønsker å kvitte seg med det fort. Vanskelig å anslå noe pris eller verdi økning da dette ble solgt for en uke siden… Men personelig ville jeg ikke betalt over 5500.–6000.- hvis jeg ønsket det. Men det er jo individuelt

På den andre siden ligger det for salg til rundt 8000 ferdig levert på ebay og 7100 ferdig levert på finn. En av partene må nok gi seg for at dette skal bli en avtale…

Som jeg sier, det er individuelt. Personelig ville jeg aldri betalt dobbel pris for en sc som var lansert for en uke siden :smiley: hadde det vert en dolk hadde jeg vurdert det, men sannsynligvis til og med da vegret meg

Takk for svar. Greit å høre hva dere tenker om det. Bildet passer så innmari godt på kjøkkenet mitt, men jeg har satt meg en grense for hva jeg ønsker å betale. Tror jeg…

1 Like

“Tror jeg…” Den der er farlig altså, mange som har lurt seg selv der :stuck_out_tongue:

1 Like

Ser også at studenten vår Sigurd nå har senket seg til 6500,- Som sikkert leser her inne… Regningen på mastercardet nærmer seg vel :stuck_out_tongue:

3 Likes