Sandra Chevrier- La cage et la dignité/Je N'ai Pas Peur (Batman)

Hei! Er ny i kunstverden og har handlet ett par bilder fra guttestreker osv :slight_smile: Men Sandra Chevrier og prisen er jeg veldig usikker på. Hva er ca pris i dagens marked på disse bildene? Likte dem veldig godt :slight_smile:


1 Like

Ca 16k for første. Ca 10k for andre.

Disclaimer, har første selv men kjenner til 2 sslg siste 6 mnd av det.

2 Likes

Ligget minst en mnd: Sandra Chevrier - La Cage: Et la Dignite & Je n'ai pas peur. | FINN.no, så jeg vil tro du får den første til et sted mellom 12-15’ og den andre 8-10’ eller lavere (opplaget er over 800!).

2 Likes

Selv om den siste har høyt opplag så er det ett mer populært trykk enn andre i mindre opplagt.
Kun min oppfatning. Har 4 trykk av Sandra og dette er det mest populære blandt venner og kjente.
Så tror nok 10-12 uten ramme og noe over med ramme.

4 Likes

Det skal sies, jeg tenker med ramme. Burde spesifisert det.

Kjenner som sagt til 2 salg på 16 og 19k i høst.

1 Like

Jeg eier ikke noen av disse. Men det siste har tidvis overrasket meg på pris. Mulig det er populært fordi det er enkelt men tydelig. Vil tro du kan få endel høyere enn hva det estimeres over her.

2 Likes

Jeg har denne selv, og det er uten tvil en av mine favoritter. Dette er riktig nok bildet som først fikk meg inn i kunst og ikke minst Sandra.

Jeg tror du fint kan få over +15k for denne ferdig rammet. Sandra blir mer og mer populær, og selvom opplaget er på over 800 så er dette (tror jeg) en av hennes mest populære verk. Som det blir sagt over her: veldig enkel men tydelig.

4 Likes

Takk for alle innspill!

Om noen har en Batman til 8-10+K så send meg en mld :blush: Holder til på Østlandet, smertefri handel :+1:

3 Likes

@Thomik jeg skrev «+» etter summen da :crazy_face::joy:

4 Likes

Det var kun et stort smil :grin::joy:

1 Like

http://www.artnet.com/artists/sandra-chevrier/la-cage-je-nai-pas-peur-a-o-Uja1AMjhBeAQ_GgPfHUQ2 her har du et til 10 inkl mva :slight_smile:

3 Likes

Takk :+1::slightly_smiling_face:

3 Likes

Sendte de Mail nå, de hadde skrevet feil på hjemmesiden… Prisen var 3500$ :joy:

1 Like

Ser nå at jeg kanskje var litt lav i mitt estimat på batman, tar kritikk for det :wink: Noe sier meg at de fikk litt henvendelser i går og jazzet prisene sky high :smile:

1 Like

17.000,- og lagt lenge. ferdig innrammet.

Siden det ble såpass mye trykk rundt dette trykket, så her har dere en videosnutt av originalmaleriet, samt mange andre verk fra samme tidsepoke :blush:

Mitt (billige) råd er å tenke på opplag, medium og tilgjengelighet når man kjøper kunstverk. Spar gjerne opp til originale verk av Sandra Chevrier, da de er en helt annen liga, og de fleste originalene er tross alt unike malerier hvor der kun finnes det motivet, i den størelsen og med den ene bakgrunnsfargen. Anbefales varmt.

Hennes neste utstillingen er med Thinkspace i år.

Disclaimer: Eier flere verk av Sandra Chevrier; både gigclèe, silketrykk og originaler :relaxed:

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.