Sandra Chevrier-La cage qui Fond

Om noen mot formodning skulle sitte på dette, eller informasjon om hvor det er mulig å skaffe, så send meg gjerne en melding.

Har og en MW Dancer som kan inngå som en del I en byttehandel

2 Likes

Er ikke dette bare en original som nettop kom ut? Og som en her på forumet kjøpte?

edit: http://kunstveggen.no/t/hva-var-arets-beste-kjop/3603

kjøpt i løpet av de to siste ukene en gang, tror ikke du får det fra hendene til @Jvkristensen

Trykk på 25, og nei @Jvkristensen er en standhaftig mann :slight_smile:

3 Likes

Har ikke fått med meg at det er kommet jeg, nylig?

Evt. prøvd JP direkte?

ble sluppet nå I Miami, og kun solgt på stedet, ja har hatt JP på speedial de siste par dagene

Apropos SC. Slipper hun kun print via ett eneste galleri eller er det flere?

Dette blir nok hengende lenge, @Sake @Bateman :relaxed: Main release er gjennom galleriet hennes, men noen få gallerier er heldige og får trykk til salg i ettertid, @morten

Det andre printet som ble solgt i Miami ligger ute på ebay.

http://www.ebay.com/itm/Sandra-Chevrier-XL-Cage-Of-1001-Faces-print-/151906745165?hash=item235e58fb4d:g:CnwAAOSwNphWY5V7

Fy flate for en pris

Det er jo samme pris som dere solgte XL versjonen av Marilyn for på OutsidersIn @Jvkristensen

Lykke til på jakten @Bateman :blush:

Bare at disse var et opplag av 12 og galleri pris. Antar at second hand er like dyrt uansett

Ble den solgt også?

De solgte vel 2 stk :slight_smile:

Var dyr ja. Har en av de ed6 xl, $450 dengang. Hva var prisen i Miami?

1 Like

Ble solgt for USD 1100.

Ok. Synest den e litt drøy å trykke en ny serie av denne i xl, men er vel bare slik det er blitt når en er blitt pop?

2 Likes

Ja synest jeg også siden jeg har en ed 6 :smiley:

Er det noe forskjell på størrelsene? XL og XL? XXL? kanskje det kommer XXXL? :slight_smile:

Hehe, håper på en M også :stuck_out_tongue:

Reed hadde vell noen for salg for ik så lenge siden i XL om jeg ikke husker helt feil.