Sandra Chevrier lerret

Hei.

Vurderer å kjøpe meg et SC-lerret men er ikke oppdatert på priser. Jeg ser at COA solgte lerret i størrelse 49 x 61 for $1850 i fjor. Dette er relativt små lerret. Jeg vurdere å kjøpe et som er hakket større, 70 x 50 ca, men selger vil ha $9000. Jeg mener det er helt på jordet, men er det jeg som er på jordet? Hva er prisnivået på SC nå?

Oppgir du størrelsen i tommer eller cm nå?

Cm

Sandra har vell doblet prisen på sine verk etter siste utstilling i stavavnger, men til og med tatt det i betraktning er 8000$ er veldig overpriset i mine øyne.

Vet om et lerret på 76x60cm tom ligger ute til 5500$

Syns det var høyt jeg også, har selv et i en enda større versjon og tenkte kanskje at dette begynte å nærme seg den prisen eller noe høyere. Men…så skal det litt til å kvitte seg med kunsten til Sandra og da…:slight_smile:

Lykke til på jakten, er flere multimillionærer som har vært å shoppet Originaler nylig, så prisene tilsier skal oppoppopp :wink:

Jeg ble tilbudt det itl 8500, så prut i alle fall :stuck_out_tongue:

Hvis man ser vekk ifra størrelser så er det en stor forskjell på motivene hennes også, jeg mener at dette er bedre enn mesteparten

Hvis det er dette på banksyforum så ser jeg at han på et tidspunkt har skrevet 5500$ i trådbeskrivelse , kanskje en forglemmelse, men ville i alle fall prutet da.

Ser at det er en som selger to lerreter av Chevrier til en veldig billig pris (?) på BF. Du leter kanskje etter litt større lerreter @azidops? Synes uansett de var ganske stilige, selv om de er uten tegneserier. Hva synes dere? http://banksyforum.proboards.com/thread/129454/sandra-chevrier-2012-originals-sale

1 Like

Takk for tipset @Joker! De var desverre ikke noe for meg.