Sandra Chevrier - nytt trykk 25.11.15

Lykke til til dere alle som ønsker å gjøre et forsøk på dette.

Une sérigraphie 14 couleurs de Sandra Chevrier sera disponible ce mercredi 25 novembre à 12h00 (midi), heure de Montréal, sur notre portail de vente en ligne. ICI

The 14 colors screen print by Sandra Chevrier will be released on Wednesday November 25 at 12PM (noon) EDT, New York time, on our webshop. HERE

Sandra Chevrier
Titre de l’oeuvre (Title of work) : La Cage quand le vent se met à tourner
Technique (Printing methods) : Sérigraphie 14 couleurs + vernis (14 colors Screen print + varnish)
Dimensions : 34.5 x 125 cm
Type de papier (Type of paper) : Stonehenge 250 gsm
Édition (Edition) : 150 (signés, numérotés, estampés / signed, numbered, stamped)
Maître sérigraphe (Master printer) : Robert Bellemare jr. (Montreal, Canada)
Prix (Price) : 450 $ USD

2 Likes

http://www.coagallery.com/product/sandra-chevrier-la-cage-quand-le-vent-se-met-a-tourner-34-5-x-125-cm

Noen som har greie på norsk tid?

Er vell 6? Litt usikker på dette trukket. Vet ikke om jeg liker det eller ei.

Fine detaljer

Liker SC, men denne hopper jeg lett over… Lykke til de som skal prøve seg :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Enig. Kan ikke helt se hvor det kan passe å henge et slikt merkelig format.

Lykke til og pass dere for Flipper.

Merkelig format? Tøft format. Liker alt som ikke er helt det samme som alt annet. Litt annerledes. Jeg skal imidlertid ikke trykke på knappen på denne. Liker formatet…men øynene er litt skumle…sett for mye skrekkfilm :smile:

Enig, passer eks. perfekt over sofaen. Alle trykk trenger ikke være 70 x 70 cm :wink:

Enig…og over en skjenk f.eks :smile: mange steder dette formatet passer…akkurat som miss Universe :wink:

Melder om “finders fee” på dette😀

Likte det veldig godt.

Om noen har tid og har og godvilje til å gi det et forsøk.

3 Likes

Kunne godt tenkt meg denne om noen får og ikke vil ha det selv, kommer garantert til å prøve :grinning: Liker godt formatet jeg, samme som MU, tror denne hadde passet fint sammen med den :grinning:

2 Likes

Dette vil jeg ha! Perfekt format og magiske øyne! Lykke til til de som prøver seg. Dette tror jeg kan bli populært… :stuck_out_tongue:

1 Like

Paypal eller bankID på COA? Noen som husker? :slight_smile:

Paypal

Fikk tak i en, fler som fikk?

2 Likes

1 Like

Ikke sjans!

Endelig et slipp jeg fikk tak i

1 Like

shit… hva har jeg gjort…

1 Like