Må tydeligvis følge bedre med på Instagram. Gratulerer.
Hvor prøver forresten folk? GP elle COA? Forsvinner vell på sekunder så blir vel vanskelig å prøve på begge.
Best hitrate på GP for min del, så går nok for det.
Jeg går for COA.
Definitivt GP
Færre igjen hos GP da.
Azidops: motcames, byr 500 mot 15
På finn.no 45 dager etter release date
Lets see:-)
Johnj
Hva blir innbytte/salgsprisen din på dette trykket da? Det blir spennende☺
NB: printet selges gjennom http://www.classicnouveau.com og ikke GP.
Coa og den siden da? Rart.
Det er “søstersiden” til GP, tror det er de som har GP som står bak denne siden også.
1800 norsk tid denne kommer?
Priser er komt:
300£ for main
600£ for HF
1000£ for akryl
1500£ for trykk på messing
Lykke til. Står over denne, har en Sandra og en Whatson fra før, har ikke noe behov for å kombinere disse.
Jeg ville satset på COA, har hatt hell der før.
Ikke bare hell der, men de merker også pakkene med lav verdi, noe jeg ikke har opplevd med graffitiprints enda. Coa har også sendt med dhl som jeg anser som et definitivt fortrinn over postpakkene til graffitiprints
GP sender også i den verdien man ønsker om man spør, men alt fra GP blir stopper i tollen da de er på listen for trykk salg til Norge. Har en kompis som jobber i tollvesenet og han sier at de har fått streng beskjed om å sjekke alt fra GP siden det kommer så mye derfra til Norge hvor det meste er trykk!
Liker godt at alt av MWs skribling på HF variantene er unik, ikke sånn som på noen tidligere MW trykk hvor det er en miks av trykket skribling og en liten (minimal) del “hand finish”…
Noen med kjennskap til versjonene i akryl - tåler de å henge direkte på veggen eller er trykk/skribling så skjørt at man burde ha glass/annet foran? 
Jeg prøver meg selv her. Om det er noen her som kjeder seg en torsdagskveld og har lyst til å hjelpe meg å skaffe dette printet er det bare å si ifra.
All hjelp taes imot med stor takk!
Jeg skal ikke ha denne, men kan godt prøve for deg. Men da må du overta den om jeg får, skal ikke brenne inne med et “flipp flopp” trykk som jeg må selge med tap 
Jeg har ordnet meg, så er ikke behov for noe hjelp her i gården 
Lykke til