Sandra Chevrier - release

4 Likes

Det var litt av en helomvending. Jeg håpet på det andre, men dama ønsket denne… 72t var jo drøyt lenge og bør være latterlig billig ettersom ed kommer til å nå 3-4000… :smile:

1 Like

Antar at ingen vet målene, men noen som har noe formening mtp bildet som ble lagt ut?

Her kommer nok Frk. Sandra til å tjene godt med peng! Ryker nok som @Bambi sier sikker 3-4000. Håper det er grei pris på de. Bildet er rått. Dette jeg ville ha.

Ser ut som ca 65x70 +/- og kommer til å ligge på 250$ … Regner med flere kommer til å hamstre litt og mulig det blir mer enn 4k ed. Om det blir timed ed fremover så vil jeg anta at prisene på trykk kommer til å falle en del og originaler vil øke…

1 Like

Først Pøbel, nå denne… Jeg trenger flere vegger😭

1 Like

Printe ser veldig bra ut. Noen som har peiling på hva prisen blir?

Er det noen andre enn meg som ikke får til å få lastet inn siden skikkelig?

Vil tippe £100-150 basert på siste timed released fra Geddes og Faile. Signert eller ei spiller vel og en rolle.

Virker som flere tar dette i bruk for å nå ut til flere fans. Lurt eller usmart?

Håper hvert fall de er signert, bildet ser meget bra ut.

1 Like

2 Likes

The brand new Giclée print from Sandra Chevrier will be available from Tuesday March 8, 12h00 (noon) NY time to Friday March 11, 12h00 (noon) NY time.

Sandra Chevrier
La cage et la dignité
Giclée print on Moab 300 gr.
63 cm x 75 cm
signed and numbered
2015
290 $ usd

1 print per person.
Please allow 6 weeks for printing and shipping.

Purchase here: http://www.coagallery.com/product/sandra-chevrier-la-cage-et-la-dignite-timed-edition-print

Blir fort 3000 kr dette. Synes det var litt drøyt.

2 Likes

Tenkte akkurat det samme, at dette var kanskje litt i meste laget. Hva pleier prisene på SC å være ved slipp?

Står fint over denne :grinning:

2 Likes

Det var voldsomt! Med frakt og mva blir synes jeg dette ble veldig dyrt for et ubegrenset, unummerert opplag.

Håper alle tenker sånn, så kan jeg sitte der med ed 14/26.

5 Likes

Forrige release var cirka 4500 kr levert på døra.

Hissig pris!

Det er jo giclee også, og ikke screenprint som de siste utgivelsene har vært. Grådigheten tatt over i COA?

2 Likes