Sandra Chevrier - release

Regner med frakt ikke er inkludert i 290usd. Og med Postens mva. Gebyr er vi nærmere 4000,- enn 3000,- .

Forrige slipp var merket slik at det slapp unna moms og det var 50 dollar for dhl-frakt. Satser på samme denne gang

Hun tar seg betalt! Jaja. Hun lurer nok meg dessverre.

1 Like

Hvis noen flippere vil ha to, så kan jeg bidra :smile:
Synes ikke dette var noe som egner seg som et trykk.

Dette klarer jeg fint å stå over. litt høy pris for en åpen edition.
Hun drar vel inn noen millioner på å gjøre det på denne måten.

Er i tvil… Dyrt ja…

Om man liker motivet, så kjøp det. Ved forrige åpne, men usignerte «trykk»… så hamstret jo folk som feen… Blir ikke overrasket om hun selger mer enn 5000.

Timed release er jo mindre ettertraktet blant samlere, men det er vell ganske mange som gir f i det… Om det skal bli det nye, så vil eksisterende trykk bli mindre ettertraktet (folk venter til neste trykk), eller hun blir mye mer kjent og øker prisene sine på timed. Ser jo fristelsen til COA og kjøre en test om de klarer å dra inn big bucks… De har vell snakket med Shepard Fairey om hvordan å starte papirmøllene :stuck_out_tongue:

Tror kansje den er priset så stivt for å begrense opplaget litt… Jeg er veldig i tvil, tror jeg står over

Står over denne. Hvis du skal kjøre timed må du kjøre billigere. Er ikke poenget at “alle” de som har dårlig råd, treig F5 finger, uflaks i loddtrekninger (sukk) osv skal få kunst de liker på veggen? Geddes og Keyes har billigere. Keyes har timed til veldedighet. Det har jeg sansen for.

Det virker på instagram (hvis det er et gyldig barometer) som Sandra C blir mer og mer poppis. Kanskje de nå tester hvor poppis hun har blitt?

Bilde er jo relativt stort i forhold til de fleste andre Sandraene. Vet ikke størrelsen på disse andre dere nevner er blitt solgt for lavere pris, men størrelsen har jo litt å si på pris. Eller?

Disse er nå Live! Høy dollar/lav kr gjør ikke dette akkurat billig, men slo til. Liker motivet.

2 Likes

ligger også på ebay til 1000 $… Vittig fyr

3 Likes

Artig, du må følge med om han selger:)

Klarer ikke helt bestemme meg jeg.

1 Like

Dette blir faktisk min første Sandra.
Forstår ikke hvorfor ikke alle på dette forumet slår til.
Alle blir jo sure på “flipperne” når vi ikke får tak i på slipp. “Samlerne” bør få først…
Men nå som alle kan kjøpe så mange man vil, og verdien ikke nødvendigvis øker, da skal vi ikke kjøpe i det hele tatt.
Når motivet er typisk Sandra, slik omtrent alle trykkene hennes ser ut, er det enda mer merkelig at mange velger å stå over.

Mitt skal på veggen iallefall. Ihvertfall frem til noen byr meg 10k for det. Da tar jeg det fort ned og erstatter med noe annet som også er til salgs.

6 Likes

Blir ikke lenge før det dukker opp et Ikea-slipp:)

4 Likes

Passer fint ved siden av Marianne Aulie krusene

8 Likes

Av og til synest jeg dere har noen merkelige meninger. Jeg klarer fint å stå over denne, jeg klarer også fint å stå over icwt selv om jeg er litt bitter for at jeg ikke fikk den. Det må være lov å ytre misnøye ibland selv om noen her inne mener at jeg er en sipper. Det betyr ikke at jeg må kjøpe alle open ed av alle kunstnere for da kan det ikke flippes :stuck_out_tongue:

Min kone liker det, jeg handler! Livet er enkelt når man får klare beskjeder :slight_smile:

5 Likes

For min del er eksklusivitet en faktor i min samling og eieglede av kunst. Kunst er så personlig at selv om bildet er lavt opplag betyr ikke dette nødvendigvis at det vil stige i verdi, men eksklusiviteten gjør at bildet betyr mer for meg personlig.
Jeg kan selvfølgelig falle for bilder i høyt opplag, men dersom det er et bilde fra IKEA er ikke eiegleden der på samme måte.
Blir som å sammenlikne lydprodukter som er en annen interesse jeg har, hvor prisen kanskje ikke kan reflektere lydkvalitet fullt ut, men at merkevarer som McIntosh priser seg høyt for å holde på eksklusiviteten. Dette gjør noe med hva jeg selv føler om produktet. For min del er eieglede alfa og omega for det meste jeg kjøper.

10 Likes