Sandra Chevrier - release

Takk, @Shagga_Son_of_Dolf! Jeg prøver meg imorgen og holder dere oppdatert! :slight_smile:

1 Like

Copy Paste (fyll inn xxxxxxxxxxxx)
Pleier sende denne inn med det samme eg får en pakke som kommer med FedEx. Aldri hatt noe issue etter at eg begynte med det :slight_smile:

Hei FedEx import,

Kollinummer: xxxxxxxxxxx

Vedlagt ligger innholdinformasjon, faktura/invoice og betalinginformasjon for kolli-nummer xxxxxxxxx som ankommer dere i nær fremtid, denne er fritatt for moms/mva og toll-behandlingsgebyrer.

Vennligst bekreft at dere har mottatt nok dokumentasjon for at denne skal kunne fortolles ihht regelverket.

Alternativt ta kontakt om dere trenger mer informasjon.

Innhold:
Kunsttrykk på papir.
Artist: Sandra Chevrier
Title: - La Cage; xxxxxxxxxx
Medium: Print on paper
Year: 2020
Edition of 25
Signed & Numbered by living artist, Sandra Chevrier

Vennligst se vedlagt betalingskvittering/faktura

Ref: Dersom du er er busett i Noreg og kjøper eit kunstverk direkte frå kunstnaren i utlandet eller gjennom ein mellommann, til dømes frå eit galleri, skal du heller ikkje betale meirverdiavgift. Avgiftsfritaket gjeld uavhengig av kven som står som mottakar på deklarasjonen, så lenge importen skjer direkte frå kunstnaren eller frå mellommannen til kunstnaren.

URL-lovdata/toll.no:
Kunstverk og meirverdiavgift - Tolletaten
Forskrift til merverdiavgiftsloven (merverdiavgiftsforskriften) - Kapittel 1. Forskriftens virkeområde. Definisjoner - Lovdata

Mvh

14 Likes

Den bokmerka jeg! Kjekt! :grin::+1:

Av og til er du et eventyr @Shagga_Son_of_Dolf :blush::blush:

3 Likes

Lol

Henger litt lavt på den gamle gipskroken. Fikser det når eg gidder :smile:

24 Likes

Det er jo bare lekkert👍

1 Like

5 Likes

Noen som kan forklare hovedforskjellen på main edition og spesialutgavene?

Vintage look og gull på nesa

Er det jeg bare som føler at hun sitter på bakrommet og ler av kundene sine?

8 Likes

Laughing straight to the bank :money_mouth_face:

1 Like

Pent, finere enn mange andre motiv og eg likte godt vintage edition selv :blush:

3 Likes

Endelig min tur! Det ble en main på meg! :slight_smile:

5 Likes

Fikk du Pre-order? :slight_smile:

Jepp :partying_face:

Hvordan er det mulig å få pre order ?
Får vell sitte og refreshe siden kl18 30.04 her :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Noen som trenger hjelp til å prøve å skaffe noe her, så kan jeg gjøre et forsøk?

1 Like

Skulle gjerne hatt tak i Main edition. Regner med jeg ikke er den eneste som sitter klar kl18 for og legge i handlekurven😄

Vintage :heart_eyes: beste edition!