◥ SANDRA CHEVRIER - Soloutstilling - “Cages and the unbearable gift of freedom"

Nå vil jeg påstå at hovedtyngden av arbeidsmengden ligger i forberedelsene. Når alt er oppe på veggen og alt annonseringsarbeid er gjennomført så er 95% av jobben gjort

3 Likes

Men hvorfor ikke nyte godene av all den harde jobben og kjøre utstilling i et par uker da? Det er sånt jeg ikke skjønner :thinking: :slight_smile:

2 Likes

Får håpe det blir en Exhibition og ikke en svett pølsefest utstilling som de har på Vestlandet.

1 Like

Kanskje det er litt sånn, men om man slipper husleie, bemanning osv. er det veldig lite kostnader å dekke inn i det minste :blush: (ganske ren profitt)

Nå er det slik at hvis du ikke har en fast lokasjon å være på så er det veldig vanskelig å finne steder å være et par mnd som egner seg da utleiere ikke ønsker korte leiekontrakter. Så da kan popup løsningen være grei med avtale om at man er raskt ute igjen. Det var slik jeg gjorde på 5års jubileet til Gategalleriet og derfor ikke kunne la utstillingen henge mer enn 1 dag

5 Likes

Noe update her?

1 Like

@onArts snart to uker til en utstilling ingen vet hvor holdes. Update? :roll_eyes:

2 Likes

Er majoriteten av arbeidene laget i 2021?

2 Likes

Majoriteten er laget i 2021 ja - Det stemmer.

Update kommer om ikke lenge, så det er bare å følge med.

2 Likes

Stemmer det at inngang er forbeholdt de med østlandsdialekt? Og at de med IP adresse mot øst/nord får pdf’en en dag etter de som holder til i Oslo?

4 Likes

Alle får denne samtidig.

1 Like

Var ikke helt det svaret jeg håpet på, men forventer at Alicia Keys står for musikken og ikke en sliten DJ med noen lunkne Tuborg i døra. Forventer at dette skal løfte Chevrier etterspørselen på finn.no og skape mer blest enn de stusslige Yarrow bildene på Fineart. Jeg gleder meg veldig.

2 Likes

11 Likes

Vi kan nå stolt annonsere hvor og når arrangementet skal være.

Nøyaktig lokasjon er Factory Tøyen i Oslo - Adresse: Kjølberggata 21

En gladnyhet er at vi har fått muligheten til å holde utstillingen lengre enn tenkt.

Åpningstider:

  • 12 November 18.00 - 21.00
  • 13 - 14 November 11.00 - 17.00
  • Etter åpningstid - Etter avtale frem til 18 November.

Om du er interessert i å forhåndskjøpe originalene, finner du oversikten og pris ved å klikke her.

Printet vil KUN være tilgjengelig ved fysisk oppmøte.

All kontakt vil gå gjennom sales@onarts.com - First come, first served!

Vi gleder oss til å se dere!

Vennlig hilsen

onArts

6 Likes

halvparten er solgt før slipp. men jeg håper jeg får en!

1 Like

Kudos for at dere holder åpent noen ekstra dager.

3 Likes

I starten var det usikkert med tanke på Covid osv. Dette er planlagt for lenge siden, men heldigvis fikk vi muligheten til lengre åpningstid. Takk for hyggelig tilbakemelding.

3 Likes

Om noen angrer seg så er jeg interessert i de mindre verkene!

2 Likes

På tryneboken så dukker det opp i kartet at utstillingen skal være her;

Bør kanskje se om det kan rettes. :slight_smile:

2 Likes

100% sikker på at alle fikk katalogen samtidig? :slight_smile:
Veldig mange står som solgt allerede

3 Likes