◥ SANDRA CHEVRIER - Soloutstilling - “Cages and the unbearable gift of freedom"

Er det fullstendig umulig for en trønder å få kjøpt noe hjemmefra?

2 Likes

6 verk solgt før det var gått 5 min, så garantert :wink:

Etter å ha kikket i «prospektet», var det mye bra til salgs , egentlig ?

1 Like

Det er helt fair, og vanlig praksisk. Men forstår da ikke poenget med å hevde at alle får katalogen samtidig? Kan like så godt være ærlige om at f&f får kjøpe først :slight_smile:

5 Likes

Ikke spesielt mobilvennlig den katalogen dessverre. Liten skrift uten mulighet for zoom eller mulighet til å bla når sidevisningen fadet vekk

7 Likes

Funker bra å zoome på min iPhone :blush:

6 Likes

@onArts Helt konge at dere lytter og kjører på med flere dager åpent en først tiltenkt!
Vi gleder oss til å ta turen til Oslo og hilse på :blush:

3 Likes

Og hente hjem verkene dine?:wink:

1 Like

Blir muligens vi angrer oss, men per nå har vi ikkje kjøpt noen verk fra denne utstillingen.
Gleder oss uansett masse til å se kunstutstillingen :blush:

Hva er favoritten til folket da, etter å ha bladd litt frem og tilbake i katalogen ?

1 Like

Likte denne godt, men den er solgt.

4 Likes

Rundt 40+ i kø allerede :stuck_out_tongue:

2 Likes

Da ble det ikke print😆

Og der kom det akkurat en trekkspill-buss med BI studenter som tilføyet seg køen… :frowning:

1 Like

:joy::joy::joy:

Såpass!

Da blir det vanskelig å få tak i print skjønner jeg - hadde ikke tenkt meg å stå i kø så lenge :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg satt her å lurte på om jeg skulle kjøre inn til Oslo. Spankulere litt rundt på utstillingen når den åpnet. Høres for meg ut som at jeg bør holde meg langt unna… haha

En må jo si godt jobbet til de som står bak utstillingen da. :slight_smile: Håper det inspirerer til å få andre kjente tilbake til Oslo.

2 Likes

Tror Sandra bildene på Finn får seg ett oppsving etter denne utstillingen.
Må si jeg er grønn av misunnelse på dere som får oppleve den