◥ SANDRA CHEVRIER - Soloutstilling - “Cages and the unbearable gift of freedom"

Det var tydeligvis ikke de første 75 til mølla. Godt over halvparten må ha vært solgt på forhånd. Dårlige greier.

4 Likes

Veldig kult å ha sett utstillingen!

Kan anbefale å ta turen dere som har mulighet nå de neste dagene :slight_smile:

Dette må være favoritten min tror jeg

1 Like

Sånn virker det til å være med alle utstillinger. Ikke bare for SC.

2 Likes

Veldig kult show!





2 Likes

+1 og det ble en fantastisk bra utstilling!

4 Likes

@Paranoia
Er du sikkert på at det du skriver her har rotfeste i virkeligheten?


Hadde noen hyggelige timer med både nye og eldre KV medlemmer i køen igår! Takk for prat og morro :partying_face:

Eg var nummer 45 i køen, og det var mange flere bak oss i køen som fikk med seg et trykk hjem. (Tipper mellom 15 og 20 stykker bak oss, og det var noen løse rykter som nevnte ca 60 trykk tilgjengelig).

Regner med at de som har støttet Sandra ved å kjøpe en eller flere av de 27 originalene (til 85-150-240 000kr) også fikk muligheten til å få med seg et trykk om de ønsket det. Normal kotyme, men vet ikke om det var tilfelle her.

mer argumentajson om trykkene

Meg bekjent er også bare nevnt opplag på 75, og at originale malerier selges på first come first served. Har selv aldri sett det stå at de 75 første i køen skulle få kjøpe et trykk?!

Uansett, ca 60 trykk rimer bra med ca antall trykk tilgjengelig, minus solgte originaler, så velger selv å tro på den teorien, uten at eg har noen gitt fasit


Tilbake til det interessante;

Fantastisk utstilling!

Det var mange hundre mensker innom, barn, ungdom, voksne, godt voksne, familier, ektepar, vennegjenger osv!
Mange sto timevis i kø, og eg estimerer minst 200-250 stykker utenfor når dørene åpnet i 6-tiden, tross en iskald novemberdag!

Oppfordrer alle som har muligheten til å ta turen innom! Det er åpent fremover, og eg ønsker spesielt å nevne maleriene i sort/hvitt! De er utrolig flott i virkeligheten. Matt finish som gjør tekstur og uttrykk veldig annerledes fra det vi så på pc/mobilskjermen i forkant!

Vi forbinner nok allesammen de fargerike maleriene mest med Sandra sitt uttrykk, men samtidig snakker vi om å få se noe nytt fra henne?! Eg synes disse gråtonemaleriene er noe i den nye retningene, noe nytt og spennende!
Gjentar meg selv, de hadde et langt bedre uttrykk i virkeligheten, enn det eg først fikk inntrykk av når katalogen kom via mail.

Se og nyt folkens, veldig bra opplegg av @onArts og ikke mye å kunne utsette på gjennomføring av utstilling! Gleder meg til fremtidige events i deres regi.

Likte utstillingen så godt at vi skal innom igjen idag med familien, for å nyte litt ekstra i ro og fred :blush: Så ser du oss der med en liten barnevogn, stå å nyter sort/hvitt maleriene litt ekstra, så kom gjerne bort å si hei og hallo!

Ønsker alle en strålende helg og gleder meg til å se Sandra utvikle seg videre!

22 Likes

Helt enig med deg. Det var absolutt ikke planlagt å få med en original hjem men svart/hvit bildene var utrolig mye finere i virkeligheten.

Håper det kommer noen trykk i framtiden i denne retningen.

Vil ellers takke de som var med å gjøre over 4 timer i kø til en flott opplevelse. Det kunne ellers blitt en hard og kjip novemberdag😅

2 Likes

PS. Til du som fikk et ekstra trykk med hjem. Takk for praten ved bilde🤩

1 Like

@Shagga_Son_of_Dolf Refererer til det fyren i kassa (ikke) sa samt hva de gikk ut med på mail tidligere. Det skulle være 75 trykk til salgs til de første som møtte opp. Han var ganske klar på at de ikke solgte i nærheten av 75 trykk der i går.

Men for all del - Jeg var tydeligvis en halvtime for sen.

1 Like

Til dere som har vært innom. Er det tilgjengelig noe parkering i nærheten?

Ja, gateparkering på oversiden.

2 Likes

Forstår frustrasjonen. Snakket med flere som eksplisitt hadde fått informasjon på forhånd om at det skulle selges 75 stk til de første 75 som kom.

I tillegg kjipt at Sandra ikke var til stedet. Ellers flott utstilling

1 Like

Jævli bra opplegg og kvalitet over utstillingen. Vell blåst og det gledes over framtidige utstillinger om dette setter standarden fremover. Synd the Queen ikke kunne komme og heftig å se så mange likesinnede middelaldrende karer få barnefri for en kunstopplevelse. :open_hands:

2 Likes

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :smile: Helt rått at så mange kunne ta turen!

Vi gleder oss til mer moro fremover!

10 Likes

Omsider på vei tilbake til Stavanger. En flott helg i Oslo er over for denne gang.

Høydepunktet var selvfølgelig Chevrier-utstillingen hos Onarts, men tok meg også tid til å sjekke ut utstillingen hos både Blomqvist på Fornebu og M35/ Underground Gallery på Tjuvholmen. Og gårsdagens Maskorama er jo nesten å anse som utstilling ettersom du fikk se kostymene på nært hold. :dragon_face:🧜‍♀:teddy_bear:

Ble tidligere enn forventet i kø på fredag, men alle de fine folkene og historiene/ erfaringene folk delte, gjorde alle timene i kø verdt ventetiden. Takk for laget Asle, Karoline, bestemora til Karoline, Thomas, «Yme-gutta». En ekstra shoutout til Thomas for tiraden til dama som forsøkte å snike i køen. Å komme inn fra siden da «bestillingsskjemaene» ble delt ut er ugreit, og utskjellingen i mine øyne var absolutt på sin plass.

14 Likes

Så glad for at det ikke bare ble med den ene dagen, dette var gøy å se tett på:)

1 Like

Takk selv! En fantastisk kveld med utrolig mange hyggelige mennesker. Å stå i kø og bli kjent med så mange nye var en stor del av opplevelsen.

2 Likes

Hehe vi var en fin gjeng som fikk tiden til å fly. Hun som snek gjorde opplevelsen til bare et enda mer gøyalt minne :crazy_face:

1 Like

Da var førSte ute på finn, der er alltid noen som liker kjappe penger

5 Likes

Ønsker i utgangspunktet ikke å selge så forbeholder retten til å trekke annonsen umiddelbart.

:joy: den er grej.

4 Likes