Hvis noen er interessert legger jeg ved previewen til Sandra sitt show i Hong Kong her. Prisene har gått noe opp fra hennes siste show, så blir spennende å se etterspørselen når showet åpner 22. mars.
SandraChevrier_EchoCBP.pdf (782.5 KB)
Hvis noen er interessert legger jeg ved previewen til Sandra sitt show i Hong Kong her. Prisene har gått noe opp fra hennes siste show, så blir spennende å se etterspørselen når showet åpner 22. mars.
SandraChevrier_EchoCBP.pdf (782.5 KB)
Ser hun lager færre originaler til utstilling også. Bare13. Dyrere og færre?