Har lyst på dette trykket. Hva heter det? Er det noen som har et eksemplar til salgs?
1 Like
Dette er en collab med en annen kunstner som heter Sophie Wilkins, ble laget i et opplag på 25 og heter “la cage et les deux battements de coeur”
Lykke til på jakten 
Takk for svar
Det blir med andre ord veldig vanskelig å få tak i det!
Stilig. Aldri sett før 
Jeg har dette i min private samling. Alt som ikke er kommet i ramme er forsåvidt til salgs så kom gjerne med et bud… på PM 
2 Likes
Handel utført med hyggelig forum medlem!
Tråden avsluttet 
1 Like
