Sandra Chevrier trykk ønskes

Har lyst på dette trykket. Hva heter det? Er det noen som har et eksemplar til salgs?

1 Like

Dette er en collab med en annen kunstner som heter Sophie Wilkins, ble laget i et opplag på 25 og heter “la cage et les deux battements de coeur”

Lykke til på jakten :slight_smile:

Takk for svar :blush: Det blir med andre ord veldig vanskelig å få tak i det!

Stilig. Aldri sett før :smile:

Jeg har dette i min private samling. Alt som ikke er kommet i ramme er forsåvidt til salgs så kom gjerne med et bud… på PM :wink:

2 Likes

Handel utført med hyggelig forum medlem!

Tråden avsluttet :blush:

1 Like