Sandra Chevrier - Where People Are crying A/P

Heisann.

Svigerinnen min har dette trykket og vurderer å selge det. er rammen inn, men ikke med kunstglass.

Noen som har noen formening om verdi?

Ingen skader på trykk.

Har faktisk en AP selv som ble ervervet for 4 år siden. Betalte 12.000,- den gang. Får vel sjelden igjen full sum for innramming.

2 Likes

Tipper du lander på 16-20K

1 Like

Har AP-versjon mye å si for prisvurderingen? Hva tenker du/dere om pris på nummerert?

ikke nødvendigvis. men kan være i noen tilfeller lettere å selge.

Samme papir, samme trykk, mao er eneste forskjell forfengeligheten til folk som tror at X/15 er mer verdt enn eksakt samme trykk med nummer XXX/150

Folk flest som studerer et kunstverk zoomer ut og ser på kunsten - veldig få zoomer inn for å fokusere på de små tallene nederst i venstre hjørne :blush:

Rekk opp hånden de som først ser på nummeret… :wink:

4 Likes

Jeg ville sagt at en unummerert AP/PP er mindre verdt enn vanlig opplag og nummererte AP/PP.
Det er rett og slett pga transparens. Unummererte kan/er ofte trykket opp i langt fler enn de «vanlige» 5-20%.

kremt kremt… :slight_smile:

prøv å fortelle det til mannen i Hong kong som gjerne betaler 100 ganger mere for nummeret 888…

Personlig er jeg en nummerfreak/nummersnobb, så NOEN slike er det nok det ute :slight_smile:

kanskje mere utbredt i klokkeverden ?

2 Likes

Glemte deg Mr 200/200 :+1:t3::joy:

Sorry for my ignorance :wink:

De siste skal bli de første osv…

3 Likes

14-15 så får du solgt det fort. 20 hvis du vil vente på den “rette kjøper”