Selger Arofish stencil på seilduk

Jeg har lagt denne ut på Finn.no, men tenkte noen her kanskje var interessert. Prisen kan diskuteres så lenge bildet får et godt hjem.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55596387

Bildet måler 60 x 85 centimeter.

Verket ble opprinnelig solgt på auksjonen “Street Art for Street Papers” i Bergen i 2008. Da var åpningsbudet på 9000 kroner.

Her er biografien til kunstneren fra auksjonskatalogen:

With a political activist background Arofish has certainley earned his stripes in anti war stencil art. It’s not only the image thats important to the artist but also the location, very much liking his graffiti to interact with it’s surroundings. Now residing in London you’ll find his works not only in the capital city but as far a field as Iraq, Lebanon and Palestine.

Greit å legge ut et bilde, jeg har aldri hørt om Arofish :smile:

For en amatør jeg er, jeg glemte til og med adressen til Finn-annonsen :slight_smile:

Liker bildet, kjenner ikke denne kunstneren.
Hva forventer du? Du informerer at åpningsbudet var 9K, betalte du 9K for det?

Litt kryptisk salgstråd, lyst å utdype litt?

Beklager, jeg har ikke solgt så mye så jeg vet ikke helt hva som bør være med i tråden. Men prisen jeg betalte burde jeg opplyst om!

Jeg betalte 7000 kroner, og hadde håpet å få det samme. Jeg falt for bildet med en gang jeg så det, men kunstneren er kanskje litt obskur.

Grei og ryddig salgstråd!

Beautiful Canvas from one of the first real political stencil artists. First artist to paint in Gaza and on the Palestinian side of Israels apartheid wall, emulated by Banksy. A true gent who disliked the commercial side of the scene so much he quit and returned to direct activism.

1 Like