Selger unna noen kunstverk

Har 8 kunstverk jeg ikke får vist den kjærligheten de fortjener. Da jeg nå ønsker meg ett verk av Dolk, vil jeg nå å gi noen av kunstverkene mine nye hjem. Nedenfor finner dere en liste samt foto av objektene. Ta kontakt for mer info om hvert verk. Om noen tenker «her er jo bare bilder jeg liker» og ønsker å kjøpe alle sammen, skal vi nok komme frem til en hyggelig pris. Er i denne omgang bare ute etter rene salg (eller bytte i verk fra Dolk uten mellomlegg :slight_smile: )

Her er listen over bildene med litt info:

Shane Turner:

Nick Smith:

Kunstrasen:

Roy A. Dahl:

Sigmund Olsvik:

Kristian Finborud:

Alf Christian Hvaring:

Jan Brænde:

3 Likes

Nick Smith er rå!

2 Likes

Lykke til med salgene. Må si som Øystein; Scream er utrolig kul! Hadde kjøpt den av deg hadde jeg ikke eid den selv allerede!

Hei!
Er ikke alltid så lett å selge kunst som ikke er like kjent som MW, Dolk, Pøbel osv. Målet mitt er å gi bildene noen nye hjem hvor de kan få veggplass igjen. Legger derfor ved oppdatert (rabatert) prisliste for KV medlemmer.

Til%20salgs

Jeg er også åpen for bud.

Kjøper gjerne scream. Mvh Jarle Fehn tlf 905 71 280

Hei! Scream er solgt. Har ikke oppdatert salgene på KV. Se gjerne FINN-kode: 169068647 for resterende kunstverk.

Administrator kan avslutte denne tråden. Usolgte kunstverk er lagt ut på Finn med følgende FINN-kode: 169068647. Takk til de som valgte å kjøpe fra meg👍