Selges - Pøbel - In cod we trust

Hallais. Ser at den hvite versjonen har lagt høyt ute siste måneden +, så jeg prøver meg på min egen, bare blå versjon.

Kjør på med skambud - jeg er klar!:+1::blush:

6 Likes

1 kr!

11 Likes

Haha!

1 Like

Blue er like stor som den hvite versjonen sant?

Jepp

6 Likes

Det lå en original på papp ute til salgs til 70k lenge på Finn. Tror ikke den ble solgt

1 Like

30.000,- :man_shrugging:

3 Likes

Sitter her å tygger på om jeg skulle tilby et bytte mot en hvit ICWT samt et mellomlegg. Blue edition er kul, men det er også den hvite… :smiley: gruble gruble

1 Like

Viktig å huske på at selv om den blå har mindre opplag og derav i teorien skal være mer verdt, så vil gjerne en god del heller ha den hvite både pga selve fargen, men også fordi den går sammen med Lofoten og Fisherman i hvit. Derfor tror jeg ikke forskjellen i pris til den hvite vil være så stor som man ellers ville tro. Kun min mening og bare vel ment. Lykke til!

13 Likes

Ja, du er ikke den eneste som har delt den type tanker når jeg luftet i PM med et annet kunstveggmedlem hva jeg tenkte. Nå har ikke jeg hverken lofoten eller fisherman, men den henger med bunad, pest og wound. Spm er da om det blir litt kræsj. Nei pokker om jeg vet. :smiley:

1 Like

Du kan heller bytte direkte mot min Lovers. Kan slenge på en forseglet Dirty Dancing-DVD og en flaske vin også :champagne:

3 Likes

Har ikke den blå selv men lavt opplag og ville gjerne byttet med min hvite 100 av 100 ganger og forventet mellomlegg.

2 Likes

Henger med på den og er enig. Jeg snakket såvidt med han som solgte denne versjonen på Finn for noen uker siden, og snakket med han hvilke bud han hadde fått… så satt jeg prisen deretter. Og som nevnt - det er lov å prøve seg på pruting. Alle er invitert:)

1 Like

Hvis vinflasken er verdt 30K er jeg med. Du skal til og med få lov å beholde dvd-en :wink:

2 Likes

Hallais! Bumper og dumper denne ned til 60K.
Send melding for en heilt ok hyggelig samtale både med og uten skambud:)

3 Likes