Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Hei, går det an å hive seg på å bestille noen til Bergen?

Ta deg en tur innom gategalleriet, selges der over disk😊

1 Like

Ok😃
Merkelig butikk det der, spurt 2 ganger om de har. 1 gang sa de at de skule få inn etter jul, og 2 gang sa de at de ikke selger :smiley:

1 Like

Ring inn på forhånd og forhør deg om de har inne. De har hatt de gangene jeg har vært der, sist i november😊

Vi venter inn mapper etter jul ja. Det må nok ha skjedd en misforståelse om du har oppfattet det som at vi ikke selger.
Vi hadde egentlig plenty, men plutselig skulle alle ha mapper og da gikk vi dessverre tom før jul

:smiley: Konge :lion: da kommer jeg innom etter jul :christmas_tree: takk for svar :+1:

Det er fortsatt mulig å bli med på neste samlebestilling til Sør-Vestlandet.

Send meg PM og bruk malen til Shagga

Jeg: Fornavn Etternavn
Tlf: 12345678
Ønsker x stykker av 81x107 cm

:v:

2 Likes

Det er fortsatt mulig å bli med på neste samlebestilling til Østlandet også :slight_smile:

Frist for reservasjoner settes til søndag 10.01.21 kl.21:00.

Send meg en PM og bruk malen til @Shagga_Son_of_Dolf

Ønsker x stykker av størrelse

Hvis det er noen som ønsker å gjøre om bestillingen sin og heller bestille flere av 81x107cm siden det ikke er nok reserverte av de mindre størrelsene send meg en PM. Kun hele esker som er reservert vil bli bestilt.

@anon57870405
Legger du på 2 mapper til for meg i tillegg til de jeg har bestilt alt?
81x107 :slight_smile:

1 Like

Det er fortsatt mulig å bli med på neste samlebestilling til Østlandet :slight_smile:

Edit: Har 3stk ledig av 81x107cm

Send meg en PM og bruk malen til @Shagga_Son_of_Dolf

Ønsker x stykker av størrelse 81x107cm

Frist for reservasjoner settes til søndag 10.01.21 kl.21:00.

Hei, er det fortsatt mulig å slenge seg med her? Er det evt noe tilgjengelig? Takk

Fortsatt ledig plass på Sør-Vestlandet/Agder.

1 Like

Hei. Bestillingen er sendt til leverandøren og fakturaen er betalt. Alt er nå reservert. Det er noen som tok et par ekstra for å få bestillingen i havn. Kanskje noen har lyst til å avse noen?

Det må nesten dere bli enige mellom dere :slight_smile:

@Johnny, du kan få et par av meg når de ankommer.

Hvor mange har du bestilling for ?

Har fått rammet inn litt så har en mappe på 110*150 til salgs. 500 kroner, hentes i Oslo. Send PM:)

1 Like

Jeg har bestilt 2 stk 81x107cm hvis noen ønsker å ta over de så er det bare å sende meg en melding. Har fått tak i de Selwyn mappene jeg trengte, men lot bestilling stå.

Jeg har en 101 x 127cm til overs. Ubrukt.
700,- om noen vil ha.

Kan hentes i Sarpsborg. Send PM ved interesse :blush:

1 Like

Hei. Har en kompis som tar den👍 Sender tlf på melding så kan dere fikse direkte😊

1 Like

Da har jeg sendt han melding :blush::+1: