Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Jeg har tenkt å bestille Selwyn Sleeves fra Gategalleriet i Bergen og få disse sendt direkte til Stavanger. Frakten utgjør en stor del av prisen - så ett spleiselag her er å foretrekke.

81 x 107 á (ca. 274,- per stk eksl. frakt)
101 x 127 (ca. 405,- per stk eksl. frakt)
110 x 152 (ca. 545,- per stk eksl. frakt)

Hvem er med?

http://www.selwyns.com/sleeves.php

2 Likes

Frakten kommer på ca 1500,- for en forsendelse. Jo flere som blir med, jo bedre for sluttprisen per person.

Jeg slenger meg gjerne på bestillingen, men er det mulig å hente de i Bergen istedenfor?

Jeg tar også noen

1 Like

Pakken sendes direkte fra UK til Stavanger for å spare fraktkostnader. Men jeg er helt sikker på at vi klarer å ordne med felles transport til flere steder i landet.

Kanskje noen medlemmer skal til/fra Stavanger, Oslo, Bergen, Kristiansand, Trondheim eller andre plasser?

Jeg er med på 5 stk. 81 X 107.

Jeg blir gjerne med om vi får de videre til Oslo.

4 Likes

Jeg skal fra Bergen til Langhus forhåpentligvis neste fredag. Kan sikkert frakte om noen trenger det.

1 Like

Når er planen at disse skal leveres i Stavanger?

Akkurat når de leveres er ikke avklart før jeg finner ut hvor mange sleeves jeg skal bestille. Kommer tilbake med deadline for bestilling og sjekker samtidig mulig leveringstidspunkt.

Er ikkje det sommerstengt på Gategalleriet?

Det bestilles uansett fra Selwyns men via Gategalleriet. Så det skal nok gå bra, sommerstengt eller ei. :slight_smile:

Det kan bestilles fra en palme under portugisisk sol, men vær obs på at også fabrikken har lavere bemanning nå i sommer. Mao. jo før jo bedre.

3 Likes

Eg las litt for kjapt gjennom innleggene. Trudde pakken skulle først innom Gategalleriet så vidare til Stavanger :laughing:

Hvis levering til Oslo er jeg med

Hva koster slike mapper hos deg da @azidops hvis man bare har lyst på en mappe sånn umiddelbart. Regner med du har noe av dette på lager,eller?

Er det andre en Gategalleriet (de har vel ferie lukket) som har Selwyns mapper i Bergen?

Rammeservice/Galleri Geo

1 Like

Pris for 81x107 cm er 500 kr pr stk over disk, 700 kr pr stk for 101x127 og 850 for 110x152. De to sistnevnte har vi ikke på lager nå. Man sparer altså ganske mye ved å hive seg med en fellesbestilling.

2 Likes

Ok,så det er en markant forskjell her altså. Skulle det bli noe organisert bestilling igjen, så er det vel smart å hive seg på nå da ja.

1 Like