Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Kan de av dere som skal være med på denne bestillingen sende en privat melding med antall og størrelse? Det gjelder dere som ønsker mappene andre steder i landet også - jeg lager en oversikt så prøver vi å ordne med transport.

Setter fristen til fredag 5 juli.

1 Like

Hei alle. Jeg har fått inn mange bestillinger men det er plass til flere!

Til nå er det ønsket videre leveranse fra Stavanger til Oslo og Bergen. Det skal vi klare å få til! :relaxed:

1 Like

Jeg kjører ofte strekning Stavanger - Bergen.

1 Like

Hei igjen. Nå har jeg tatt en opptelling over antall mapper som skal bestilles. Til nå er vi landet på:

34 x 81 x 107
10 x 101 x 127

Fordelt på Stavanger, Bergen og Oslo.

Ettersom det er for få som ønsker de største, stryker jeg det som en mulighet og utvider fristen for påmelding til over helgen. Nølende medlemmer må bare få fingeren ut! :smiley:

Jeg blir også med på en 101 x 127 hvis det er mulig å få den til Oslo.

1 Like

Jeg har bestilt 45x 81x107 og 20x 101x127. Det kan se ut som frakt blir på ca. 65kr per sleeve.

Holder dere oppdatert.

Det er forøvrig 6x 81x107 ledig om noen vil hive seg på. 101x127 er samtlige 20 reservert.

Hei. Da er alle mappene reservert. Det er sikkert mulig å øke antall, men det krever 15x for de små og 10x for de mellomstore. Det er 2 stk som har satt seg på listen som ønsker mellomstor.

Jeg kommer med mer info etterhvert! :slight_smile:

2 Likes

Service at du stiller opp og ordner @hsk :+1::sunglasses:

1 Like

Tar 4 stk 81x107 om det fremdeles er mulig.

Det er notert

Ettersom pågangen var større enn forventet utvidet jeg bestillingen med 15 små og 10 medium. Men dette er siste sjanse.

Ledig akkurat nå:

7stk 81x107
6stk 101x127

Første mann til mølla! :slight_smile:

Nærmer seg fullbooket, minner om at dette er siste sjanse - bestillingen er sendt og vil ikke bli utvidet.

Ledig akkurat nå:

5 stk 81x107
3 stk 101x127

Første mann til mølla! :slight_smile:

Ledig akkurat nå:

2 stk 81x107
1 stk 101x127

Hei. Da er alle 90 Sleeves i denne bestillingen reservert.

2 Likes

Vet man noe om leveringstid osv?
Skal man vippse deg eller hvordan foretrekker oppgjør?

Her kommer en liten oppdatering angående bestillingen vår.

Grunnet ferieavvikling og økt produksjonstid for de største mappene så vil det ta ca. 6 uker før bestillingen vil bli levert.

Vi har fått 5% rabatt fra Gategalleriet / @azidops :pray: på hele bestillingen (eksl. frakt), noe som gir følgende oppdaterte priser:

Selwyn Sleeve 81x107 cm: 260,- per mappe
Selwyn Sleeve 101x127 cm: 385,- per mappe
Fraktkostnad 59,- per mappe

Ellers skal alle ha fått en privat melding med informasjon om sin reservasjon. Fint om alle gir meg tilbakemelding :slight_smile:.

Transport til Oslo er ikke avklart enda, hvis noen skal kjøre retning Stavanger - Oslo, altnernativt Kristiansand - Oslo, hyl ut! (slik at jeg slipper å kjøre selv) :wink:.

Bergen og Kristiansand skal være ok.

Jeg har fått faktura for bestillingen med forfall 30.07.2019.

Alle skal ha fått en request på VIPPS med beløpet de skylder.

:pray:

3 Likes

Jeg er Ganske nytt medlem her, men tenkte at visst det lar seg gjøre eller at noen trekker seg( ikke har betalt etc) ønsker jeg gjerne, 3 stk…
Samme om det er små eller medium, eller om antallet er mindre.
Jeg bor i Sentrum av Bergen, er hjemme om dagene og hjelper gjerne visst det trengs…

Det er notert. Til nå er det kun to som ikke har betalt. :relaxed:

1 Like