Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Ja, to mapper eller…? Skal du ha noe fra meg nå da eller…?

Det er 2stk 80x107 og 3stk 101x127 som ikke er betalt for. Jeg har notert at du er interessert, men enn så lenge er de fortsatt reservert. :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.

Jeg trenger mapper om det er noen til salgs :slight_smile: pm.

Hei, alle er reservert og betalt for. :relaxed:

Jeg har bestilt 3x 81x107 til Bergen, men har funnet ut at jeg burde hatt en 101x127 istedenfor. Så hvis noen har gjort motsatt og vil bytte, gi meg en lyd.

Dersom noen planlegger ny bestilling er jeg gjerne med!

Jeg er også med på en eventuell ny bestilling

Hva er status på leveranse av disse? Var vel snakk om 6 uker i slutten av juli, så da burde de vel være kommet, men har ikke hørt noe.

Hei, jeg purret i sist uke og fikk beskjed fra Gategalleriet om at jeg kan forvente leveranse ila. denne uken. Så krysser vi fingrene for at det stemmer. :crossed_fingers:

1 Like

Så bra! Flott at du følger opp. :slight_smile:

Fabrikken har sagt at de er under transport og levering er estimert til i morgen. @hsk får ok en leveringsmelding før de kommer. Fortolling er alltid litt bingo hvor fort det går.

3 Likes

Noen oppdatering her?

Hei alle!

Selwyn Sleeves er omsider på vei og blir forhåpentligvis levert før helgen. Ettersom det tok lenger tid med produksjon og levering en først antatt må jeg dessverre organisere transport på ny.

Men vi henger ikke med hodet av den grunn! Det jeg lurer på er om noen medlemmer eller bekjente skal følgende strekk i nærmeste fremtid?

Stavanger - Bergen
Stavanger - Kristiansand
Stavanger - Oslo
Bergen - Oslo
Kristiansand - Oslo

Ellers lurer jeg på om noen kan være villig til å ta i mot hele forsendelsen i Oslo? I Bergen har jeg avtalt med Gategalleriet / @azidops som vil ta i mot forsendelsen og oppbevare slik at den enkelte kan hente ut sine Selwyn Sleeves der.

Hører fra dere! :wink:

2 Likes

Ønsker noen av de som har bestilt til Bergen å bytte 3 små mapper i 2 medium ta kontakt :blush:

Oppdatert status. Venter fortsatt på et ras av tilbakemeldinger angående transport videre til Oslo/Bergen! :wink:

1 Like

:raised_hands:

9 Likes

Alle skal ha fått melding angående utlevering! :sunglasses: