Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Er det noen i Oslo som tilfeldigvis har en mappe til overs ? Helst i størrelsen 81 x 107 cm. Send meg gjerne en pm om du har en for salg :slight_smile:

Jeg er også på utkikk! Er det noen gallerier eller butikker i Oslo man kan få kjøpt?

Jeg har 1stk hver av disse størrelsene hvis noen trenger: 110x152cm og 101x127cm.

Holder til i Oslo.

Har noen 110 x 152, nye @ Oslo

Jeg har to 101x127 som kan selges - men det fordrer at vi får orden på transporten av Selwyn sleeves til Oslo. Det kan jo hende noen av de i Oslo har bestilt for mange og vil frigjør en eller to når jeg omsider får sendt dem østover.

Vi er på jakt etter transport Stavanger - Oslo!! :slight_smile:

1 Like

Eg kunne og ha treng ei mappe i Bergen om nokon har😊

Sjekk med @azidops i Gategalleriet :+1:t3:

1 Like

Da er mine solgt

Noen i Oslo/Akershus som selger?

Noen i Stavanger som trenger mapper? Jeg kan selge mine, har to små og to store i denne sendingen som står klare i Stavanger. Send PM

1 Like

Jeg er på jakt etter mapper. Men da i Bergen.

1 Like

Noen som har i Tromsø?

På jakt,
noen som kan sende til Oslo?

PM om noen har noen av den store størrelsen i Oslo.

Muligens @anon57870405 har?

Jeg er dessverre helt tom.

Jeg er på jakt etter 2-3 mapper av den store typen. Holder til i Tønsberg. Pm hvis du har! :slight_smile:

Ser at det er i underkant av 1 år siden forrige bestilling. Noen her som vil ta ansvar og sette opp en ny stor bestilling? Sikkert mange på veggen her som trenger sårt noen flere mapper! :grin:

1 Like

Jeg har nylig vært i kontakt med @azidops og gategalleriet angående ny leveranse. Dessverre for oss er kronen svak så prisen har gått markant opp siden sist.

Samtidig tror jeg ikke jeg gidder å påta meg bestilling slik som sist fordelt over hele landet, med mindre noen står som garantist til både transport og utdeling.

Men jeg kan fint bestille en batch til Rogaland/Aust/Vest-Agder området om det er interesse for det.

1 Like

Det aller enkleste er hvis du tar ansvaret selv og setter i gang en felles bestilling :wink:

3 Likes