Selwyn Sleeves / Syrefri Lagringsmapper

Tror ikke helt jeg skal begi meg på den logistikken som hsk gjorde. Men jeg kunne dratt i gang noe hvis det er flere på Østlandet som trenger mapper. Mappene vil da ankomme Tønsberg og kjøperne må selv hente dem hos meg.

1 Like

Hei alle sammen.

Ser at det er to tråder om samme tema.

Jeg var vært i kontakt med @azidops selv også etter jeg la ut en melding om en ny samlebestilling til Oslo i den andre tråden. Responsen var ikke den største må jeg meddele. Uansett så har jeg planer om å ta tur til Bergen i løpet av 2-3 uker pga andre årsaker. Da kommer jeg til å ta med meg en eske av 81 x 107cm som jeg har reservert Og noen mapper av den store størrelsen 101 x 127cm hvis det skulle være tilgjengelig. Hvis noen ønsker mapper av den store størrelsen send PM. Må hentes hos meg.

Per i dag er 6stk av 81 x 107cm reservert.

1 Like

Så bra! Hva er stk. prisen?

Prisene er:
500,- for 81 x 107cm
750,- for 101 x 127cm

Alle bestillinger og reservasjoner gjøres via PM.

1 Like

Har noen 81 x 107cm selwyn mapper jeg kan ta med sørover til Trondheim fredag om noen er interesserte, 500/stk, gi lyd!

1 Like

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn «kunstmappeholder»? Savner å kunne bla litt i mappene - på en enklere måte😄

3 Likes

https://www.stelling.no/cappelletto-print-rack-pc-6.html

Søk etter grafikkvugge og det er flere tilbydere og varianter.

2 Likes

http://www.selwyns.com/v-bin_browsers.php

https://picturehangingdirect.co.uk/65-print-browsers-display-sleeves

1 Like

Takk for hjelpen @AlexanderG og @Desperado :blush:

Ser at standardvarianten fra Selwyns har modeller som er tilpasset mappene de selger. Tenker at dette blir det tryggeste valget da vekten/tyngden av mappene (når man blar) legger seg i kantene og ikke i selve plasten trykket ligger bak. Frakten kommer vel på en liten formue, så kanskje man kan ta det med neste gang det blir en felles KV-bestilling av mapper👌🏻

1 Like

Jeg er veldig ivrig på å få i gang noe!

Mitt tips om du ikke vil ta deg bryet med en felles bestilling, er at du bestiller en pakke med størrelsen du ønsker og beholder så mange du trenger. Gjorde selv det for en stund siden og solgte resterende til kost via jungeltelegrafen her inne. Tror ikke du trenger å være redd for å brenne inne med noen…

3 Likes

Jeg bestiller en leveranse med 81x107 til Stavanger. Send meg en PM med ønsket antall.

Kan være behjelpelig med transport i store deler av Rogaland og Agder. :sunglasses:

1 Like

Første esken er allerede reservert (15stk). I utgangspunktet tenkte jeg å bestillte to esker (30stk) men hvis interessen fortsetter i dette tempoet legger jeg på en eller to til.

Send PM! :v:

1 Like

Da er snart de to første eskene reservert. Fortsatt mulig å hive seg med!

Rogaland og Agder. :dark_sunglasses:

1 Like

Siste mulighet til å få med seg en mappe eller fem på denne bestillingen! Setter fristen til fredag 15.05 kl. 10:00.

Send PM. :raised_hands:

Fra en tidligere leveranse:

2 Likes

Fortsatt mulig å bli med! Bump!

Fristen er i morgen (15.05) kl. 10:10

Send meg PM med antall. Husk at jeg kan være behjelpelig med transport i Agder og Rogaland. :slightly_smiling_face:

1 Like

Siste frist. Bestilling går om 1 time.

:+1:

Hvis det ikke er for sent, tar jeg gjerne en mappe! Bor i Trondheim og kan møtes et passende sted for levering :slight_smile:

Litt i seneste laget, beklager :blush:

1 Like

Bestillingen er sendt, det ble noen ekstra sleeves. Så hvis det er noen late bloomers her er det bare å sende en PM så ordner det seg kanskje. :v: