Selwyns Sleeves - Tråden

Størrelsen på dem som er bestilt tidligere er 3242 inch (81107) men der er selvfølgelig mulig å bestille mindre eller større størrelser fra Selwyns. Pris pr mappe er £19.5. Dette er før mva og transport er lagt på. Selwyns selger denne størrelsen i 15 pk. Bestiller man samme størrelse fra Valentino i pk er pris pr mappe £24. 95 før mva og transport.

Produktet dere har bestilt fra Selwyns heter Classic Sleeves. Det finnes en rimeligere variant som heter Regular Sleeves, men av egen erfaring anbefaler jeg ikke denne. Den er mykere og veldig lett å brette ved et uhell. Classic er mye stivere.

Ønsker folk å bestille 3040 inch (76101 cm) så koster hver mappe £17 hos Selwyns og £20.95 hos Valentino. Priser før mva og frakt. Jeg anbefaler dog å gå for 81*107 cm for de spises noen cm rundt alle kantene og de mappene passer de fleste trykk.

Tidligere fellesbestillinger har fått 5% på leveransen

2 Likes

Forumet reagerer på bruk av * tegnet så alle mål har blitt rare
3242 = 32 x 42
81107 = 81 x 107
3040 = 30 x 40
76101 = 76 x 101

Ok, du står for å organisere da forstår jeg? Godt!

jeg er med også. I Oslo. Trenger 2 stk 81x107. :slight_smile:

Azidops er innehaver av Gategalleriet i Bergen, og selger disse mappene over disk. Skal forumbrukerne her gå sammen om en større bestilling for å få prisen ned må dette gjøres av brukere dersom dette ønskes, dette er gjort før.

2 Likes

Vi hadde en felles bestilling i sommer.

Jeg kan komme med en anbefaling. Det har nå vært noen runder med fellesbestilling der noen velmenende sjeler har påtatt seg oppgaven med å organisere en fellesbestilling som så sendes rundt i landet. Dette har vist seg å være mye jobb for dem som organiserer, både med å motta betaling og organisere transport mellom byer (som ikke alltid er like lett) med det resultat at privatbiler fyker fram og tilbake mellom byene og det blir noe frustrasjon av det, noe som gjør at det egentlig koster mer enn det smaker. Dermed blir det til at den velmenende organisatoren bare gjør den tabben en gang :slight_smile:

Det jeg kan anbefale er at det finnes en mottaker i hver by. Det er ikke så mye mer å spare på å sende en stor bolk til et sted i landet som så sender rundt at man like gjerne kan gjøre opp fellesbestilling pr by. Man bestiller en til Stavanger, en til Oslo etc og så fordeles dette i hver sin by. I Oslo, Stavanger og Bergen er det alltid noen som skal ha på senere tidspunkt så man brenner ikke inne med mapper. Bestiller man mer enn 1 eske så gir jeg 5% på bestillingen. Transport blir til kostpris.

Akkurat nå er det som vil gjøre en bestilling i Oslo. Han kan få stå fram selv om han ønsker, men det er som regel rimeligere for dere å gjøre en fellesbestilling fra UK enn at jeg sender i fra lageret i Bergen som egentlig er ment for salg over disk og jeg derfor må ha et påslag.

2 Likes

om vedkommende har lyst å spleise på frakt. Send meg en DM :slight_smile:

Ja, slenger meg på denne hvis vedkommende vil spleise på frakt. Send en pm

Ønsker 2 til Oslo av 76*101 :blush:

Ønsker også 2 stk, størrelse er litt same same!

Hei alle sammen.

For å hjelpe til med organisering i Oslo har jeg meldt meg frivillig.

Jeg har lagt inn en bestilling hos @azidops for levering i Oslo. Venter på faktura.

Jeg har bestilt 2 esker a 15stk størrelse 81 x 107cm med levering fra UK.

Send PM med antall du ønsker å reservere for henting i Oslo på min hjemmeadresse. Betaling skjer når mappene blir hentet av den enkelte.

7 Likes

Var vel egentlig det jeg var i gang med, eller?

1 Like

Ønsker 2 stk til Kristiansand. Str 76x101

Fortsatt ledige mapper hvis noen har lyst til å reservere. Send PM :slight_smile:

1 Like

Da er alle mappene reservert.

Hei alle Stavanger beboere (og omegn),

Eg gjør igjen som i april 2018 - kommer med mapper til de som ønsker det :slight_smile:

Har per nå 13 mapper i størrelsen 81 x 107 cm (32 x 42 inches) tilgjengelige for salg.

Pris per stykk setter eg til 500 kr, da utlevert på avtalt sted i Stavanger ca kl 12:00-12:30, søndag 16.februar. Eg blir stående ca 30 minutter for utlevering.

Er dette av interesse, vennligst legg inn antallet du ønsker under her.

Betaling via vipps bekrefter din bestilling :slight_smile:

5 Likes

Jeg tar 2.

1 Like

Da er det kun 10 stykker igjen.

Kan legge til at disse per nå befinner seg like utenfor Haugesund - så er bare å hente om du bor i nærheten her :slight_smile:

Jeg vil gjerne kjøpe en mappe :+1:

1 Like