Selwyns Sleeves - Tråden

Jeg er med.

Interessert

Interessert

Vi har fått inn 81x107 og 101x127 mapper, henholdsvis 500 og 700 kr stk. Dette er for salg over disk i Bergen. Sendes ikke grunnet størrelse og pris da vi ikke har noen forsvarlig måte å pakke på.

1 Like

Om du ønsker å selge pakker av 10stk kan vel pakken disse kommer i enkelt brukes for videresending som som Norgespakke. Jeg har i hvert fall gjort det noen ganger uten problem :slight_smile:

Da er prisen uansett nesten lik det man må ut med for en pakke på 15 direkte fra butikk. Som regel vil folk ha 1-3 mapper og da svarer det seg ikke.

Jeg er med på en ny runde :+1:har for øvrig en 101x127 som ieg ikke bruker, men skulle gjerne byttet i noe mindre. Holder til i Stavanger

Bare for å presisere. Det er fullt mulig å kjøpe mapper i forpakning av 10/15 (avhengig av størrelse på mappene) som kan sendes over hele landet, men stykkevis selger vi bare over disk i Bergen. Pris pr mappe er da noe rimeligere.

1 Like

Regner med at mva har vært regnet inn i den totale prisen som er postet om de tidligere forsendelsen her?

Jeg er med. Trenger 2 stk 81x107

Hva veier en pakke med 15?

Rundt 18 kg

1 Like

Hadde håpet at noen med litt mer legitimitet på denne siden skulle ta ansvar, men i mangel av det prøver jeg meg.
Jeg har kommet over et selskap i England som selger sine egenproduserte mapper, lignende de du får på Selwyns, men her kan du bestille som privat person.

Ut i fra det jeg har klart å lese meg til på nettet er folk fornøyde, men har ikke prøvd de selv tidligere jeg så tar ingen personlig ansvar for kvalitet.

Tenker gå for en forsendelse med 76X101(30x40inch) med metallhjørner. Mål i størrelse 56x76(22x30inch)
76x107(30x42inch),101x127(40x50inch), både med og uten metallramme er også mulig å slenge med bestilling på.
De minste størrelsene uten ramme ligger på 190,-, de største med ramme på ca 280,-. Da har jeg tatt utgangspunkt i at vi kjøper de største pakkene. Frakt og mva inn til Norge kommer selvfølgelig i tillegg!
Tenker jeg lar dette stå i 1 ukes tid før jeg teller opp og tar kontakt med firma, da får jeg nøyaktig pris og kan komme tilbake til dere med dette!

Litt info fra siden om mappene.

All our poster protector products are designed to archival print standards, which means you can be confident that your artwork will be safe. We have met and exceeded the standards recommended for storage for posters, so that whether you’re storing, selling or displaying your prints, they’ll always look their best. Our products are designed to be:

  • pH neutral: The neutral range maintains a safer environment for your beautiful prints.

  • Acid free: Acid can cause your prints to discolour or to begin to break down.

  • Anti-static: Store LP’s too, free from risk, thanks to our antistatic design.

  • Crystal clear viewing: 175-micron film ensures clear, uninterrupted viewing.

  • Plasticiser free materials: Plasticisers such as PVC can cause damage to your prints, so we don’t use them.

Omtale for de uten metallhjørner.

These print sleeves feature a 2mm white polypropylene centreboard and are ideal for those looking to protect their artwork whilst on a budget. These large archival print sleeve protectors come with sewn sleeves, black fabric binding and a 125-micron crystal clear polyester film. They are ideal if you are looking to display a photograph, a movie poster or a fine-art print.

Størrelsen på dem som er bestilt tidligere er 3242 inch (81107) men der er selvfølgelig mulig å bestille mindre eller større størrelser fra Selwyns. Pris pr mappe er £19.5. Dette er før mva og transport er lagt på. Selwyns selger denne størrelsen i 15 pk. Bestiller man samme størrelse fra Valentino i pk er pris pr mappe £24. 95 før mva og transport.

Produktet dere har bestilt fra Selwyns heter Classic Sleeves. Det finnes en rimeligere variant som heter Regular Sleeves, men av egen erfaring anbefaler jeg ikke denne. Den er mykere og veldig lett å brette ved et uhell. Classic er mye stivere.

Ønsker folk å bestille 3040 inch (76101 cm) så koster hver mappe £17 hos Selwyns og £20.95 hos Valentino. Priser før mva og frakt. Jeg anbefaler dog å gå for 81*107 cm for de spises noen cm rundt alle kantene og de mappene passer de fleste trykk.

Tidligere fellesbestillinger har fått 5% på leveransen

2 Likes

Forumet reagerer på bruk av * tegnet så alle mål har blitt rare
3242 = 32 x 42
81107 = 81 x 107
3040 = 30 x 40
76101 = 76 x 101

Ok, du står for å organisere da forstår jeg? Godt!

jeg er med også. I Oslo. Trenger 2 stk 81x107. :slight_smile:

Azidops er innehaver av Gategalleriet i Bergen, og selger disse mappene over disk. Skal forumbrukerne her gå sammen om en større bestilling for å få prisen ned må dette gjøres av brukere dersom dette ønskes, dette er gjort før.

2 Likes

Vi hadde en felles bestilling i sommer.