Selwyns Sleeves - Tråden

8 Stykker igjen

Jeg tar 4 stk :+1:

1 Like

@Turdy, sjekk PM

Da er det bare 4 mapper igjen.

1 Like

Fortsatt 4 mapper ledig - any takers?

Full oppdatering imorgen mtp utleveringsted og tid :smirk:

1 Like

Da disse selges for 500kr over disk i Bergen, må da det være topp med 500kr pr stykk ferdig fraktet til Stavanger?
Har forhørt meg med andre forum medlemmer før prissetting, så har ikke så vondt av det.
Denne gang er det snakk om 15 mapper, ikke 235 som eg fikset for 46 medlemmer forrige gang - så blir jo prisen naturligvis litt høyere :slight_smile:

Fortsatt 4 tilgjengelig.

21 Likes

Har selv kjøpt sleeves på gategalleriet for ikke lenge siden. Måtte betale 500 over disk. Så ikke noe flipping slik jeg ser det. At gategalleriet sikkert ikke betaler 500kr pr sleeve, gjør de nok ikke. Men er butikk og må tjene penger som alle butikker må.
Så folk får de fra Bergen uten frakt er vel en fin deal det?

2 Likes

Altså her er det jo ingen som blir pålagt å kjøpe, muligheten for å gjøre egen bestilling er jo tilstedet. Enten fra gategalleriet (dyrere hvis du ikke holder til i Bergen) , eller direkte fra Selwyns selv, men da må også bestillingen være stor nok for at de skal ta seg bryet. Da sitter du mest sannsynlig igjen med en stor mengde mapper du må selge selv, det i seg selv er jo en jobb som burde være greit timesbetalt. Sleng på at du kansje må være både disponibel for kjøring og/eller at folk trapper opp på døra di til tider som kansje passer de bedre enn deg.

At @Shagga_Son_of_Dolf som allerede har stått ansvarlig for en innføring som krevde endel både logistikkmessing og tidsmessig på grunn av størrelsesorden og antall mennesker involvert, hvor han ikke tok noe for jobben i det hele tatt, nå tar seg noen kroner for jobben som i tilegg inneholder levering på kryss av bygrensen, det MÅ vel være innenfor!?!
Uten at han skal bli kalt “flipper” av den grunn?

Det er fortsatt billigere en du får det over disk i Norge.

20 Likes

Hør hør - helt enig. Shagga har gjort en strålende jobb med disse mappene!

4 Likes

Jeg må bare få skyte inn her at den sambestillingsdealen har hele tiden vært et goodwill-prosjekt fra alle parter. Ved å bestille store kvanta går prisen ned (lavere transportkost pr. enhet) og man får mulighet til å kjøpe 1 eller 2 i stedet for 10/15 som man må hvis man bestiller rett i fra fabrikk. I tillegg har jeg gitt en symbolsk 5% rabatt fordi det har gått KV-medlemmer til gode samt at dere har sluppet å dille med import. Totalt har det vært svært lite fortjeneste fra min side. I det store bilde er ikke disse sambestillingene en stor biggie i min omsetning og har vært ment som en hyggelig gest, fra samler til samler. Totalt har det gjort at man har kunnet skaffe seg mapper billigere (og færre) enn man kunne gjort på egen hånd. Det er så vidt meg bekjent bare i Bergen man kan kjøpe 1 og 1 over disk, men for å ikke forskjellsbehandle har jeg også vært behjelpelig til å dele ut til bergenserne som har vært med på dealen.

Prisen dere har fått på sambestillingene er altså meget hyggelige og en gest fordi noen gidder å bruke av egen tid og krefter til å stelle i stand en fellesbestilling.

Jeg mener å huske at det var Shagga som startet det hele (gidder ikke dobbeltsjekke) og da han tilfeldigvis var innom i Bergen i helgen så fikk han med seg en eske fordi jeg visste at det var flere i Stavanger som kunne tenke seg en mappe. Grunnet nye priser fra Selwyns og dårligere £->kr så tar jeg nå 550 for disse over disk så synes ikke 500 er så gale. Hadde disse vært tilgjengelig i Stavanger over disk hadde de nok kostet det samme om ikke mer.

12 Likes

Hei alle sammen:
@Gogga, @bes, @DrOvra, @Turdy,

Utlevering ca kl 12:00 - 12:30 ved UIS inngang Vest (inngangen nærmest Kiwi Gosen).

Google Maps Link: https://goo.gl/maps/jPBMc7kCpULQ28Ci7
(Bytt ut startpunktet med “din lokasjon” - tut og kjør.)

Her er det tak over hode ved dårlig vær - se bilde.

Dere vil få en sms oppdatering ca 30m min. før eg ankommer på søndag.

Vi snakkes :slight_smile:

9 Likes

Stor takk til @anon57870405 for kjøp/organisering i oslo og til @Ravn88 for hjelp med levering til Moss!
Alt foregikk smertefritt! :slight_smile:

5 Likes

Takk for gode ord @ketilsan! :slight_smile:

Da er nesten alle mappene utlevert i Oslo.

Hvis det er flere som ønsker mapper i Oslo/Omegn området send meg gjerne en melding så samler jeg opp en bestilling til sommeren/høsten.

6 Likes

Er det noen som har en mappe til salgs? Helst en 101x127cm eller en 110x152cm :slight_smile:
Holder til i Skien, men kan kjøre litt for å hente en. Ta kontakt på Pm :slight_smile:

Ingen som har en til overs :upside_down_face:

Har du 2stk mapper tilgjengelig hvis noen trenger i Oslo

1stk 81 x107 cm

1stk 101 x 127 cm

1 Like

Da er disse reservert.

Noen som har mapper til salgs i Oslo området?

Noen som har en til salgs i Kristiansand?

Rop ut om noen selger en i Trondheimsområdet. :grinning:

Interessert i å kjøpe i Bergen eller rundt bergensområdet hvis noen har for salg.