Sending fra GP

Kjøpte en Fanakapan - Mr happy fra GP i begynnelsen av måneden. Siste i sporingen fra royal mail er at den forlot UK 7. April. Bør jeg bli bekymret, eller tar det bare så lang tid?

Tålmodighet er nok nøkkelen her. Legg sporingsnummeret inn hos posten så får du oppdateringene her i Norge. Den er nok hos tollen nå :slight_smile:

Jeg venter enda på første 24hr art club fra ImbueSource
Ble sendt fra UK 25.02

Dette kan jo være noe av årsaken

Ville vært grisebekymret!! Neida, jeg bestilte to trykk fra GP 4. Mars på samme ordre.

Det ene ble sendt med UPS og ble sendt 11. Mars, jeg fikk det på døren 17. Mars.

Det andre ble sendt 12. Mars og kunne hentes på Post i butikk 24. Mars. Av en eller annen grunn fikk jeg bare sporing fra UPS. Ingen digital melding på mobil eller e-post fra Posten. Kun brev i postkassen om rekomandert sending når den var fremme. Så pass på å sjekke postkassen :blush:

Sjekk sporingen via posten. Fikk min i dag.

1 Like

Jøss. Kopierte sporingen fra royal mail, og den var ankommet posten idag tidlig👍 rart jeg ikke har fått noe beskjed da.

2 Likes

Jeg venter også på Mr. Happy, men har heller ikke fått noen oppdateringer siden 7. april. Heller ingen oppdateringer i Posten-appen.
No worries - pleier alltid å komme frem innen 2 uker når jeg har kjøpt fra GP.

1 Like

Får ofte pakker ifra UK og har merket at det har tatt lengre tid i det siste. Har ventet opp til 4 uker for pakker som ble sendt med Royal Mail og info i Posten app´en har ofte ikke blitt registrert før dagen før den ble levert. Ikke stress, det kommer til slutt :sunglasses:

1 Like

UK har vært under heftig lock down den siste tiden så alt som kommer derfra eller må innom tar lengre tid i disse dager.

Det er forsinkelser stort sett over alt om det benyttes offentlig postgang, ikke bare fra England… så det er bare å sette seg ned i sofaen og vente … pakken dukker alltid opp til slutt. Mine 4 siste kjøp;

USA:
Postet 7.des - Ankomst 3.mars (117dager)
Postet 10.feb - Ankomst 9.april (58dager)
Australia:
Postet 2.mars - Ankomst 25mars (23dager)
England:
Postet 29.mars - Ankomst 14.april (22dager)

2 Likes