Jeg har fått en forespørsel om jeg kan få tak i denne. Om noen vil selge, kan jeg tilby en fair pris. Og jeg har ingen problemer med å forstå at selger vil tjene noen kroner.
Og jeg henger ikke ut noen ang flipping.
Det vet vel sikkert du bedre enn oss andre her @Sprayboks
Du selger dem jo for 10. Så det er sikkert fair for deg.
Fikk forøvrig hjelp av et annet hyggelig forum medlem i går. Til langt under din pris.