Hei!
Jeg kjøper leilighet, og selger i den forbindelse mitt Sickboy maleri for å piffe opp egenkapital.
Lerretet er 98x65 cm . Det ble kjøpt direkte fra Sickboy sitt studio i 2013 og er signert og datert på baksiden. Maleriet befinner seg i Oslo, men kan sendes hvor som helst på kjøpers bekostning.
Alle bud nord for 25k blir vurdert, send meg PM om du er interressert eller har noen spørsmål.
