Sinnsykshit - ‘Fisk i glassbolle’ fra Aker Brygge

Hei alle,

Som nevnt i en annen tråd her på veggen så ble det i dag holdt en auksjon arrangert av Burgerjoint Aker Brygge, i samarbeid med Urban Samtidskunst, av Sinnsykshit sitt ‘Fisk i glassbolle’ verk. Dette har i et par måneder hengt på veggen utenfor Burgerjoint på Aker Brygge og måler altså 3x3 meter.

Hele salgssummen på 20 000 NOK går til en veldig god sak, nemlig til Fattighuset som jobber for vanskeligstilte i Oslo som trenger litt ekstra hjelp.

Så over til det jeg tenkte spørre folk her inne om hjelp til - jeg var da den heldige vinneren av denne auksjonen :slight_smile: Før jeg eventuelt finner en plass å lagre dette utrolige verket, så tenkte jeg høre om det er noen her inne som har (eller som kjenner noen som har) et galleri, en restaurant, en butikk eller liknende og kanskje trenger et utrolig kult kunstverk på veggen sin? Jeg har ikke tenkt å ta noe i ‘leie’ eller liknende, alt jeg trenger er at verket blir tatt godt vare på (innendørs) og at det slikt kan nytes av flest mulig :slight_smile:

Verket er per nå delt opp i to treplater av 1.5 x 3 meter, som jeg antar kan henges rimelig enkelt opp på en vegg.

Inntil videre lar Burgerjoint og Akershusgruppen meg oppbevare verket i et lager på Aker Brygge. Jeg har lovet dem at jeg chipper inn litt ekstra til Fattighuset for den gode servicen.

Rop ut om du eller noen du kjenner er interesserte i noe slikt. Hadde vært supert om dette nydelige verket kan bli ‘utstilt’ enda litt til!

31 Likes

Meget bra og grattis med flott verk. Kanskje du kan høre med hoteller?

1 Like

Grattis!
Hør med Npro (Norwegian Property), de eier vel 70% av aker brygge og har mange leietakere som sikkert kunne hengt det opp, f eks danske bank sine lokaler midt på Bryggetorget.

1 Like

@Jvkristensen du vet kanskje om noe?

1 Like

Meget :heart_eyes:

1 Like

Gratulerer. Kanskje du må kjøpe deg et større hus?

1 Like