SinnSykShit – QUARANTINE [LIVE* – Lørdag 21.11 kl. 14-16]

En av mine favoritter fra Oslo holder en live soloutstilling via Instagram på lørdag 21.11 kl14-16. :pray:

Vi har lenge gledet oss til å lansere utstillingen “QUARANTINE” med Kim “SinnSykShit” Larsen.

Følg med på @oslonowhere på instagram. Her publiserer vi mye spennende frem mot utstillingen!

Verkene i “QUARANTINE” er en serie stilrene og fargefulle malerier. Før SinnSykShit sine tidligere utstillinger har han isolert seg i studio mange måneder i forveien, og malt og utforsket aktuelle temaer. Målrettet har han skapt en samling arbeider som utforsker dette temaet og som går i dybden i hans innerste tanker der og da - som i en dagbok.

Nå som vi er midt i en pandemi og sosial nedstengning, oppdager vi et kunstnerskap som sjeldent har funnet sin plass bedre enn tiden vi befinner oss i akkurat nå. Med Kims særegne stilistiske studier av bygninger og rom, introduserer han oss for en parallel virkelighet – fremmed men analytisk. Her blir publikum lokket inn i en verden hvor tiden står stille, men hvor man ikke greier å falle til ro.

Det vil vises malerier som aldri tidligere er blitt stilt ut i Norge, og helt nye malerier som er skapt sakte men sikkert i de sene timer. Denne utstillingen tar ikke som tidligere for seg et bestemt tema, men heller en periode fra en veldig sårbar tid.

Se noen av verkene som er tilgjengelig på utstillingen her:
https://www.oslonowhere.com/collec…/kim-sinnsykshit-larsen

Henvendelser:
https://www.oslonowhere.com/pages/kontakt-oss

INFORMASJON COVID-19:
Vi tar COVID-19 restriksjoner svært alvorlig. For å overholde smittevernet og restriksjoner vil utstillingen foregå LIVE gjennom instagram. Vi oppfordrer derfor til å følge oss der på forhånd. Utstillingen vil deretter være mulig å entre mandag til fredag i uke 48 mellom 10:00 og 17:00.`

6 Likes

Noen som har handla i dag? :slight_smile:

Trodde SinnSykShit var populære her inne, jeg, men det er tydeligvis muligheter til å få kjøpt fremdeles til tross for kun 65 eksemplarer. Jeg hadde vurdert det hadde det ikke vært for papegøyen som “ødelegger” hele bildet for meg.

Mange kule bilder på utstillingen! Likte spesielt godt dette:

Nye trykket var ikke en helt innertier for meg.

5 Likes