Sinnsykshit

Hei

Noen som har noe forhold til/troen på kunstneren Sinnsykshit?

http://www.sinnsykshit.com/outdoor.html

Kjenner ikke til han, spesiell “alias” mener jeg. Vanskelig å uttale meg på bakgrunn av det lille jeg vet…
Hadde blant annet dette bildet på sin nettside:

Om det er noe han har gjort, sammen med DOTDOTDOT, vet jeg ikke. Klarer ikke å se hans stil enda, mye forskjellig,
Tror han trenger litt tid, om det gir deg en indikasjon/råd ect. Streetart veggene er jo en ren og klar stil, mens det andre han viser til på siden, er mye forskjellig. Konklusjon: Usikker

Han har flere collaber med ddd, de holder forsovidt på med en ny (kansje vk, i dont know yet)

Han blir intervjuet her: http://www.spetakkel.org/intervju-med-kim-sinnsykshit-larsen/

Noen flere bilder:

http://www.sinnsykshit.com/images/protester_dotdotdot-og-sinnsykshit.jpg

@VillaHolmen han skriver jo på siden sin at
“SinnSykShit is a Norwegian visual artist operating within many different fields of creative expression”

Så virker som det er meningen at han har forskjell i stil. Er det bra eller dårlig?

Om det er hans identitet ser jeg egentlig ikke noe negativt med det.

Han er et ukjent stykke kunstner for meg, så skal egentlig ikke uttale meg for mye, men ønsker alle kreative artister velkommen :wink: