Skade på bilde ved innramming?

Er dette tilfellet burde det la seg gjøre å reverse innrammingen? Mener bestemt det var noen som prøvde å ta det ut av rammen for å sende det til USA, men det lot seg ikke gjøre?

Med flere striper dobbeltsidig tape så er det en større jobb å reversere innramming… grunnen til at alle disse trykkene er solgt ferdig innrammet er fordi de IKKE skulle sendes ut av landet :upside_down_face:

2 Likes

Skjønner! :+1:t2::sweat_smile:

Jeg kjøpte mine 2 i sommer og ble levert like før jul, når jeg pakket de ut så jeg litt skader på papiret.
Min lokale rammemaker kom innom og vurdert skadene til ikke akseptable og at det skyltes dårlig håndtering ved innramming.
(Sikkert ikke en lett jobb)
Fikk tilbud om pengene igjen siden det var mange på listen bak meg!
Den værste og mest arrogante kundebehandlingen jeg har opplevd.
Jeg valgte å beholde bildene og angrer ikke på det, skadene er neste ikke synlige når de henger på veggen.

2 Likes

Utfordringen dukker først opp den dagen du eventuelt skal selge de da kjøpere tenderer til å være litt mer krevende enn selgere når det gjelder detaljer rundt kvaliteten. Dette er ofte proporsjonalt med prisforlangende.

3 Likes

Men når da dette er feil fra bildet ved produksjon, og produsent sier det er sånn. ordrett tror jeg de brukte “det må forventes skjønnhetsfeil på et håndkollert verk”.

Alle bildene er kjøpt ferdig innrammet og slik jeg forsod var det vel mer eller mindre ingen som fikk se bildene før de var levert hjemme hos seg. (bortsett fra de 2 som hang i Galleriet, som forøvrig også var skadet i papiret).

Er det så gale kundebehandling å tilby å refundere kjøpet?

1 Like

Tilbudet var greit nok men den arrogante tonen syns jeg ikke var greit! De kunne jo beklaget litt og prøvd å gjort det på en grei måte.

Jeg fikk forøvrig melding fra MW som beklagde og forklarte litt. Syns det er en mye bedre måte å gjøre det på :sunglasses:

1 Like

Så du fikk svar til slutt? Men han stod inne for arbeidet fordi om?

1 Like

Galleriet var bare arrogante men Martin svarte og beklagde. Det var dessverre lite han kunne gjøre siden det ikke er flere print.
Jeg har ikke noe annet en arroganse fra DL hos B iz å klage på.

:sunglasses:

1 Like

Ok, sånn ja. Ja, kanskje ikke det beste å formulere seg slik