Skadet trykk? Normal størrelse på tube?

Hei, jeg er veldig fersk når det kommer til trykk.

Jeg mottok et trykk fra kagalleri i dag, og trykket har noen brekk/skader etter å ha vært pakket veldig trangt i en 8 cm tube. Trykket er 45x60 cm.

  • Er det normalt å motta trykkene slik?
  • Er det normalt og pakke trykk i tuber på kun 8 cm?

Takk for svar.

Du skal ikke akseptere brekk/skader. At det er smalt kan først og fremst forårsake at det er vanskelig å gjøre det flatt, ikke påføre det brekk/skader om det er “vanlig” rullet. Hadde de noe rundt trykket i tillegg eller rett mot pappen? Men enig, 8cm er veldig lite.

Kontakt dem, returner, og be om nytt trykk eller full refusjon.

6 Likes

Enig :+1: ikke greit

1 Like

What he said. Utrolig hvor mange gallerier som ikke klarer å pakke riktig. Med rett metodikk skal det mye til for skader!

1 Like

Nei, det var bare et brunt silkepapir på innsiden. Det var for øvrig heller ikke bobleplast i endene av tuben.

Er de seriøse får du nytt trykk eller pengene tilbake uten noe videre diskusjon.

Overhode ikke greit. Dette er langt ifra godt nok. Full refusjon av transport, trykk og helst litt rabatt på evnt fremtidige kjøp e.l. om de yter maksimal kundeservice.
Ta kontakt så ordner de nok opp med det samme.

Jeg har klaget på det samme(gitt at det er de samme som het KGalleri, på kløverhuset?) den gang klaget jeg på liten tube, og at det ikke var teipet, så det lå i spenn inni den allerede trange tuben. Fikk tilbud om nytt trykk, men det hjelper jo lite når de fortsetter samme dårlige praksis

1 Like

Det er KA Galleri i Bergen.

Ja, samme galleri som @Jaakko_Lintunen snakker om. Byttet navn pga noe rettighetsgreier tidligere.

1 Like

Vil anbefale å kontakte galleriet :slight_smile:

Jeg kan melde om at trykket med skade har blitt returnert og at nytt trykk vil bli tilsendt.

Kudos til KA Galleri! :clap:

2 Likes

Hyggelig det. Håper bare at de også tar tak i rotårsaken slik at de permanent klarer å forbedre måten de pakker og sender trykk på
:blush:

1 Like