Skurktur - CMYK (Til salgs)

Hei!
Jeg har som overskrifen tilsier en Skruktur - CMYK liggende i rull som ikke kommer opp på veggen. Selges til høyeste bud før Søndag.

Blir det bud her i det åpne?
I så fall kan jeg by 700 som en start

Fått noen bud på PM. Høyeste er 2800,-

Litt av en prisøkning :smile:

Det handler vel mer om at printet ble solgt skitbillig. Det kunne lett vært solgt for 1000-1500 og likevel vært utsolgt.