Snik i dag

Noen kommentarer til disse som legges ut i dag?

Motivet er noe av det bedre fra snik, men synes det blir for yalla med alle fargevariantene…
Nei takk, pass, ciao.

Pent, men gir meg ingenting. Så, nei takk.

Imgur

1 Like

Ikke superimponert. Digger Carl Cashman, så tenkte kanskje dette kunne være et spennende samarbeid, men må si som andre at dette gir meg lite. Cashmans bidrag er ikke så bra som det kunne vært. Snik sitt motiv er helt greit, men sammen burde de fått mye mer ut av det. Whatsons collab er vel som forventet, og den blir garantert også solgt. Tidligere collabs dem i mellom har fungert bedre.