Snik & Martin Whatson

Hei fine folk!

Jeg har blitt forelska i Martin Whatson og Snik sine kunstverk. Jeg må innrømme at jeg er amatør og det er første gangen jeg kjøper kunstverk i den prisklassen. Jeg har funnet ett par på finn.no og på ebay (fra UK og USA). Alle skriver at de har COA og at det er signert osv. Jeg lurer på hvordan ville dere sjekket om det er ekte? og om dere selv ville kjøpt kunstverk på ebay!

Setter veldig stor pris på all info/tilbakemelding:)

1 Like

Samtlige er vel HF/håndkoleret.
Om de har CoA ell ikke er vel ikke av så stor betydning, kan selvfølgelig bli vanskeligere med videresalg uten CoA. Men for eget bruk/vegg ville jeg ikke brydd meg nevneverdig

2 Likes

Sjekk feedback på selger. Om de har over 99% positive feedback og har tusenvis av salg, så kan du føle deg trygg.

Sjekk at det er bilder av selve trykket som er signert/nummerert og ikke noe som kun er lastet ned fra nett, eller bilder av en plakat. Kanskje ta et Google bildesøk, for å se om bildene er stjålet fra andre steder på nett.

Betal med kredittkort og ikke med vanlig debit kort. Aldri send betaling til noen utenfor betalingsløsningen til eBay.

Ellers har det vel ikke vært noen kopier av MW og Snik, så du skal vel være veldig trygg på at du får ekte vare.

2 Likes

Tusen takk for info:)

Hjertelig takk:)

Anbefaler ikke bullbuy888 selv om han har 1000vis av salg og 99% tilfredshet. Det finnes unntak fra regelen :slightly_smiling_face: sørg for å få kommunikasjon på annet medie enn ebay - mail,instaface eller annet og gjør research rundt mennesket/forhandleren før kjøp​:+1:

2 Likes