SNIK- Tråden

Fikk denne i posten idag :star_struck:

Noen tips til ramme?

10 Likes


( funnet her på kunstveggen mener jeg )
Men innrammingen er pen . Tenkte sånn på min :slight_smile:

10 Likes

Noen som er interessert i Ascension HF ed of 90 til min kostpris? Kostprisen min var 7957 nok. Pluss frakt. Ta kontakt på PM

1 Like

Hei. Noen som kan fortelle meg litt om prisen på What your soul sings og SNIK generelt?
Har aldri kjøpt noe av Duoen, og syntes det er veldig vanskelig å få kontroll verkene da jeg føler de eksisterer i veldig mange forskjellige versjoner?

Fant denne på finn: SNIK - What your soul sings (Pink) | FINN.no

1 Like

Jeg er ingen ekspert, men har kjøpt en del Snik siste halvåret da jeg liker en del av bildene deres. Flere av disse er det mange andre også som liker og prisene er da høye, mens noen verk er ikke like populære og man kan gjøre gode kjøp.

What Your Soul Sings hadde nylig 10 års jubileum og det ble i den forbindelse laget 10 stykker canvas (siste var forøvrig på papp) med helt nye stensils og 6 (nye) farger (alle 1/1 bortsett fra oransje som var 3 + den på papp). Minst 3 av disse er i Norge :star_struck:

Litt googling viser at det har kommet noen versjoner oppigjennom på både canvas og print i forskjellige størrelser og farger, men ikke så store opplag som de siste releasene Snik har hatt via Grafittiprints.

Når det gjelder den på finn, så har den ligget ute tidligere mener jeg å huske. Hva får man ellers av Snik (eller andre lignende kunstnere) for omtrent samme pris? Det er uansett ikke for ofte disse er til salgs. Digger du den, så prøv å prute og få den opp på veggen hjemme :smiley:

3 Likes

mellom 10-17k for den. Som “amarini” sier det er de mest populære verkene, gjerne fra et par år tilbake som har høyest prisstigning. De eldre som det verket du ser på har ikke hatt den høye prisstigningen. Men liker du den er det bare å gunne på.

Tror det lå en «distressed» versjon av denne ed av 15 , i år på Finn . Ekstremt underpriset etter min mening , Tror det var 7500? Mulig jeg tar feil. Lå bare i i minutter før sen ble snagget.

1 Like

Fra graffiti prints 10 år.
( bilde fra fb )

5 Likes

Fantastisk fin!

5 Likes

Begge snik originalene ble solgt , fantastisk :pray: heldige kjøpere

2 Likes

GP la ut to stk

Hva tenker folk om det nyest bildet fra SNIK som slippes i morgen? Litt mørkere og mer mystisk enn tidligere?

1 Like

Jeg personlig synes det begynner å bli litt vel gjentakende, evt så var Transcend for bra. Synes ikke noe har vært i nærheten av det. Men mulig det bare er meg

6 Likes

Synes Midas er det mest realistiske bildet de har laget, transcend er fortsatt det fineste. Synes at main Midas er også by far det fineste.

Digger det! :slight_smile:

2 Likes

Savner enklere stensiler og mer kunstneriske motiver fra Snik, som Fix the Sky, Falling Counsionsness osv.

14 Likes

Midas er fin den, men gir meg ingenting. Ser ikke noe dypere mening bak kunstverket. Ser på det mer som fine kunstplakater man har i stua for «å ha noe fint å se på».

Det gjelder forsåvidt for mye av dagens kunstnere.

1 Like

Personlig elsker jeg det! Syns det er gøy at de stadig pusher grensene innenfor sjablongkunst. Jeg er enig i at det ikke er mulig å lese noen dyp mening bak motivet, og det er nok heller ikke meningen. Med stort format, lavt opplag og relatvt lav pris, så tror jeg dette kommer til å gå fort.

5 Likes

Det slippet gikk unna🤩

1 Like

+1 main :heart_eyes:

1 Like